Malvado Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ytelsemessig så tror jeg ikke du kommer til å merke såpass mye forskjell, husk at A64 har en meget god minnekontroller og dermed høy ytelse. Om du tenker på Dual channel så er det god grunn til å bruke den ja, hvis jeg ikke tar feil så har du mulighet til 2xDual, med andre ord 4x512 og 2x1024 skal ha så og si lik ytelse. Men i og med at du har stort behov for mye minne så har jeg villet brukt 2x1024 og senere kjøpt 2x til. Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Litt off topic, men hva er Ram booster? Hvem kan benytte det? Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Ey, netshop.no har dratt seg i fletta! Fikk mail fra netshop, om at de hadde klart å rote fram 2x1024 OCZ platinum super-duper ram i USA! Jeg hadde egentlig fått avslag på ocz(etter 10 smertefulle dager i venting på noe som jeg trodde var på vei), Netshop hadde beklaget seg og styra, som kjent tidligere i tråden. Uansett, bra jobba av Netshop! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Vu-caN når du får brikkene, fortell oss hvordan de er da! Ytelse, stabilitet osv. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Juppjupp! Skal prøve så godt jeg kan, men brikkene er ikke forventet om minimum 10 dager. Komamodus hadde vært tingen, hater å vente på datautstyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå