sinnaelgen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 hvilke programmer kan GARANTERT leste bilder fra en mobil til pc-en ? programmet T610 Usb handset manager klarer ikke å laste bilder fra mobil til pc . derimot klarer det å laste bilder til mobilen. Hvhorfo bare den ene vein. programmer laster automatisk ned telefonlisten mobiltelefonen er en SonnyErikson T610. alle udb tilkoblingen er aktiver. hoved kortet til pc-en er fra ASUS : P4PE er det noen instilinger son jeg ikke kan ha tenkt på ? PS. dette var den beste områdejeg kunne finne for å legge inn dette Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvordan prøver du å overføre bildene? BT, IR eller kabel? Hvis det er kabel, så kan den kun laste ned en vei. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 jeg vil laste bilde fra mobilen til pc-en det gik bare en vei - fra pc til mobil. hos en kamerart av broren min gik det ann å lagge bilde inn på pc-en med det samme programmet jeg brukte usb- kabel. det er det samme om det bare går en vei bare det er i riktig retning. det burde gå an å overføre data begge veier. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Anbefaler at du skaffer deg enten IR eller Bluetooth til pc'en. Lenke til kommentar
robot Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Jeg bruker mest bluetooth. det virker kjempefint. Der går det ann å sende fra tlf til pc og omvendt. samme går det ann med ir som jeg også har prøvd. Endret 19. september 2004 av robot Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) edit: svarte på feil post.. Endret 15. september 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 edit: svarte på feil post.. Når man kan handel en BT-dongle til 300-400 kroner bør dette gjøres. IR er avleggs og kabel er steinalder. Med BT-dongle får du opp alle filene som ligger i telefonen på pc`en. Da er det bare å dra/slippe filene til eller fra mappen. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 (endret) hvor får man tak i en sak som gjør at man kan bruke bluetoot funksjonen på en mobil telefon f.eks T610 ? finnes virkelig ikke noen programm som lester ned bilder fra sonyerikson sine mobiler via usb kabel og legger dem inn på pc-en på en valgfri mappe ? det programmet som jeg brukete ( nevnt lit legger opp) viser tydelig at det laster ned bildene men hvor i al verden blir de plasert ? i en skjult mappe ? alle bilden i en fil eller mappe med et spesielt navn? er det noen som vet hvordan man kan lage et prgram i ( pascal elle delphi) som løser problemet ? Endret 23. september 2004 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå