Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg er veldig plaget med støy på PC-høyttalerne mine! Jeg har disse høyttalerne, og dette hovedkortet. Støyen merkes veldig godt når høyttalerne ikke er i bruk, men bare er påslått. Jeg kan da høre en konstant summelyd som er EKSTREMT irriterende. Det merkes også når jeg spiller musikk.. Bør jeg gå over til et eget lydkort? I så fall, har dere noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Jeg er veldig plaget med støy på PC-høyttalerne mine!Jeg har disse høyttalerne, og dette hovedkortet. Støyen merkes veldig godt når høyttalerne ikke er i bruk, men bare er påslått. Jeg kan da høre en konstant summelyd som er EKSTREMT irriterende. Det merkes også når jeg spiller musikk.. Bør jeg gå over til et eget lydkort? I så fall, har dere noen anbefalinger? hadde noe lignende på mitt Chaintech ZNF3-250GB pro zenith også men etter mye om og men la jeg inn driverene på nytt og da virka det fint.... det jeg hadde hørtes ut som en ekstrem feil i lydkortet på hk ,med sterk støy som fulgte musas bevegelser osv. Edit: har altec lansing atp3 Endret 13. september 2004 av F-14 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Når du sier det, så følger faktisk støyen bevegelsene på musa her også... Edit: Også når jeg minimerer/maksimerer vinduer i Windows merkes det på støyen i høytalerne Endret 13. september 2004 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Når du sier det, så følger faktisk støyen bevegelsene på musa her også... Edit: Også når jeg minimerer/maksimerer vinduer i Windows merkes det på støyen i høytalerne Legg inn driverene på nytt du... det hjalp her Lenke til kommentar
LooD Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hmmm, har samme problemet her også. Irriterende svak piping som påvirkes av omtrent hvilken som helst aktivitet på systemet. Har et Epox EP-8KDA3+ og fikk problemet på den intgrerte lydkretsen, men også når jeg satte i ett Audigy 2 var det der... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Tenker jeg kjøper meg et Soundblaster Audigy 2 kort jeg. Alle sier jo at lydkort som er integrert på HK suger uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå