Gå til innhold

Valg av Hovedkort til Socket 754?


norpheus

Anbefalte innlegg

Heisann, nå er stipendet inne på konto og dermed står innkjøp av ny HW for tur. Jeg har bestemt meg for en AMD64 3000+ Boxed og en Corsair 512mb brikke (400mhz) med 2-2-2-5 tinings. Men sliter med å velge Hovedkort.

 

Har sett en del tester av MSI K8N NEO Platinum, og det virker som er knallkort, men man kan jo ikke bedømme et hovedkort uten å ha noe å sammenlikne med. Derfor lurer jeg på om noen har noen anbefalinger? Må gjerne poste personlige erfaringer også!

 

Må legge til at prisen selvfølgelig er en faktor og bør ikke overstige 1300,-

 

På fohånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, nå er stipendet inne på konto og dermed står innkjøp av ny HW for tur. Jeg har bestemt meg for en AMD64 3000+ Boxed og en Corsair 512mb brikke (400mhz) med 2-2-2-5 tinings.  Men sliter med å velge Hovedkort.

 

Har sett en del tester av MSI K8N NEO Platinum, og det virker som er knallkort, men man kan jo ikke bedømme et hovedkort uten å ha noe å sammenlikne med. Derfor lurer jeg på om noen har noen anbefalinger? Må gjerne poste personlige erfaringer også!

 

Må legge til at prisen selvfølgelig er en faktor og bør ikke overstige 1300,-

 

På fohånd takk!

http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=16847 :w00t:

 

nforce 3 250gb er en fin bil :yes:

Endret av Andy cap
Lenke til kommentar

Bra dere kommer med personlige anbefalinger, stoler mer på de enn på testene. Har lest testen til Anandtech og en del andre tester, bla neoseeker sin. Virker som et utmerket kort.

 

Jeg går for MSI kortet!!

 

Takker for alle svar, må gjerne komme med fler erfaringer, mulig det er fler som leser denne posten selv om jeg har fått mitt svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...