Pankus Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) SP2 til WinXP Norsk er ute !!! Se HER. Nå blir det vel mye roping og skriking tenker jeg..... Edit: Dette er nettverksinstallasjonen, kommer sikkert på winupdate snart også Endret 13. september 2004 av Pankus Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Denne installasjonspakken er beregnet for systemansvarlige og utviklere som laster ned og installerer på flere datamaskiner på et nettverk. IKKE KLIKK LAST NED HVIS DU BARE OPPDATERER ÉN DATAMASKIN Noen som har prøvd på bare en maskin? Endret 13. september 2004 av Cola-boks Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 er vell bare en nettversk instalasjon og ikke den 294KBit utgaven som ligger normalt på windows update, burde være helt trygg Lenke til kommentar
notorled Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 skal ikke denne ligge i windows forumet? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Jeg har flere enn en maskin, så den lastes ned nå. Endret 13. september 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvorfor skal man ikke laste ned den hvis man bare skal oppdatere en maskin??? Skjønner ikke helt det.. føkker det opp maskinen da eller?? Hørt litt negativt om SP2 jeg... hva konkret dreier det seg om? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 UXtheme.dll anyone? Den bærbare ser så stygg ut nå. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvorfor skal man ikke laste ned den hvis man bare skal oppdatere en maskin??? Skjønner ikke helt det.. føkker det opp maskinen da eller?? Det sier lilleblaut allitid om networkinstall av SP'r Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ned skal lastes ned og integreres i min XP installasjons-cd. Whoha. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det kalles nettverksinstallasjon på grunn av at det skal være enkelt å rulle ut med gruppepolicy i et Active Directory domene. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Var ikke noen problemer å installere den. Alt virker som det skal foreløpig Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hoi dette blir Gøy Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Tja, vet ikke helt. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Testet og funnet i orden - alt virker som normalt. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Tror jeg venter med å laste ned til "public" versjonen kommer. Har ikke så veldig lyst til å ødelegge hele systemet bare pga. en feil nedlasting. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Tror jeg venter med å laste ned til "public" versjonen kommer. Har ikke så veldig lyst til å ødelegge hele systemet bare pga. en feil nedlasting. Dette er en public versjon, grunnen til at den gjerne blir mindre ved nedlasting fra Windows Update er fordi Windows Update sjekker hva du trenger av komponenter før nedlastingen begynner. Denne pakken er alt, slik at man kan installere den på mange ulike XP installasjoner. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det er alltid greit å ta ned hele pakken og ha den liggende. Da kan man oppdatere maskinen uten å koble den til nettet og gå veien om Windows update hele tiden. Jeg installerer akkurat nå. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Leste et sted at SP2 også skal inneholde SP1 (kan godt være at jeg har blingset), men uansett... Inneholder denne SP2 også SP1. Evt hva skjer hvis man tar en cclean install og kjører denne først? EDIT: OT, hva får dere i hastighet fra M$ sin server? min vil ikke over 500kB/sek... Selv om det er fort nok da... Endret 13. september 2004 av schmelck Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvis dere vil intregere SP2 med en XP-installasjon: http://winsupersite.com/showcase/windowsxp..._slipstream.asp Og nei, du ødelegger ikke en byte ved å legge inn SP2. Dette er bare den versjonen med "alt". Det kommer en mindre en om et par uker. Denne er offisiell... ikke noe å lure på. Last ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå