Nitrius Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Noen som vet om noen kule drage bilder som jeg kan bruke som bakgrunn på desktopen? Har let mye men finner ingen bra, vis du viste om noen bra eller hadde en bra link til en side med masse drage bilder eller noe i den duren, så hadde det vært fint om du kunne sakt ifra Edit: helst ikke drage bilder som ser veldig tegneserie aktig ut, liker ikke de bildene :-/ Noe som ser litt mer ekte ut hadde vært kult. Endret 13. september 2004 av remy5 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Dragon Endret 13. september 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Har vært der jeg HalTan har sett igjennom de første 20 sidene tror jeg, er liksom bare tegneserie aktige drager der, vil ha noen som har litt mer fantasi preg over seg ser litt mer ekte ut. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 http://images.google.com/images?hl=en&lr=&...per&btnG=Search Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 vært å søkt på det å jeg Satrucci_ Det andre bilde der var kult men "siden kan ikke vises" noen som vet om drage bilder lignende det bilde? Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Bør da være mulig å finne dragebilder i deviantART sine kategorier et sted... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Bør da være mulig å finne dragebilder i deviantART sine kategorier et sted... Ser ut som en bra side, synd bare den søke funksjonen bare virker for folk som betaler Men leter nå, tror jeg kansje finner noe her takker så mye. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Med tanke på at drage "ikke er ekte" så kan det være vanskelig å finne bilder som ikke ser tegnet/falsk ut. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Med tanke på at drage "ikke er ekte" så kan det være vanskelig å finne bilder som ikke ser tegnet/falsk ut. Jasså? La meg presentere dere en EKTE drage! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Med tanke på at drage "ikke er ekte" så kan det være vanskelig å finne bilder som ikke ser tegnet/falsk ut. Jasså? La meg presentere dere en EKTE drage! Hehe, men med tanke på hvilke drager jeg forsto han skulle ha bilder av er ikke ekte eller finnest det ildsprutende drager? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Okay ikke ekte akkurat da, men får å si det sånn så har jeg sett drage bilder som ser veldig ekte ut i forhold til andre drage bilder, og jeg mener sånne drage som spruter ild osv med vinger og hele pakka utrolige kule dyr Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har et kult bilde, men ingen uppload. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har en hel haug med dragebilder.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Kunne jeg fått sett dem NiwT? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Link Endret 15. september 2004 av NiwT Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Dem var kule ja, ikke helt hva jeg hadde tenkt meg, men har du dem i større format? 1024X768 eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå