arr1000 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Vurderer disse: Cretive I-Trigue 2.1 til kr. 709,- Altec Lansing Høyttaler ATP3 2.1 til Kr. 464,- Ønsker egentlig Logitech Z-2200 2.1, men synes prisen er for stiv. Er Creative høytalerene verdt den ekstra prisen? Noen som har erfaringer og synspunkter? Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 jeg leste akkurat en grundig test på Tom's Hardware Guide, hvor høyttalere fra Lansing, Creative og Logitech ble sammenlignet. Ikke akkurat de samme 3 som du har sett på, men i omtrent samme prisklasse. Kan være verdt å ta en kikk på artikkelen. Testen går over 7 sider, og du finner den HER Lenke til kommentar
elcabron Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg har hatt Altec Lansing Høyttaler ATP3 2.1 i ca 1år nå, og må si meg kjempefornøyd. Men det er klart at hvis jeg skulle kjøpt meg nye i denne prisklassen hadde nok valget falt på Disse høytalerne!!! Jeg tror du uten tvil kan få det ganske mye morsommere med disse enn med Creative sine Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har sel I-Trigue L3450, helt ok høyttalere, men langt i fra så bra som de vil ha det til i noen av testene jeg har lest. Hvis du føler at du har råd til det ville jeg gått for Klipsch Pro Media 2.1 Det er saker det, men synes selv at det er vekkastet å bruke mere enn en høvding på blikkboksene til PC Lenke til kommentar
1955 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Av mine tre forskjellige sett Creativ 2.1 , er det bare I-trigue som noenlunde fungerer til musikk , til annet bruk er de greie kjøp. Klipch Promedia kommer med en ny 2.1 modell til rundt 2000 . Bruker Klipch Promedia 4.1 til musikk over PC . TOPP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå