Pankus Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Nå er den kommet..... Se på DENNE linken. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har testet SP2.. å formaterte 1 time etterpå!! skal ALDRI ha Sp2 mer!!!! Fikk mindre FPS i alle spill Nettet mitt gikk MYE tregere.. Mange programmer som ikke funket.. UFF.. en total katastrofe er SP2!!! SP1 Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har testet SP2.. å formaterte 1 time etterpå!! skal ALDRI ha Sp2 mer!!!! Fikk mindre FPS i alle spill Nettet mitt gikk MYE tregere.. Mange programmer som ikke funket.. UFF.. en total katastrofe er SP2!!! SP1 Slipstream SP2 til en fresh ny install-CD, og installer på nytt. Lenke til kommentar
CyberCS Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) snakk om å tweake prøvde du å slå av brannmuren og reinstallere programmene som ikke virket Endret 14. september 2004 av CyberCS Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 snakk om å tweake prøvde du å slå av brannmuren og reinstallere programmene som ikke virket jepp slo av firewallen.. men skulle jeg reinstalle alle programmene som ikke funket, var det kjappest å formatere lol.. ingenting funket som det skulle.. å nettet som sagt var MYYYYEEE tregere. å¨fikk MYE mindre FPS i ALLE spillene.. Som f'eks Raven Shield.. Der jeg normalt har 50-60 fps hadde jeg 4 fps!!! noen ganger hadde jeg 10fps hvis jeg var heldig! Å nettet Jeg har en nedlastning på 160kb/sec.. med SP2 så var det som om den var "låst" på 50kb.. gikk bare ikke an å komme høyere... Så på min PC, skal jeg ALDRI ha SP2 igjen! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tror nok at det er du som klusser. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tror nok at det er du som klusser. Jaha? det eneste jeg har "klusset" med å gjøre var å installere SP2 Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Fikk gratis SP2 Engelsk CD fra MS i dag, bestillte fra MS for ettpar uker siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå