Fujitsu Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hei! Jeg har bestillt og fått nytt hovedkort, prosessor og minne. Det er et Abit KV8 Pro-3rd Hovedkort S754. Prosessor er en AMD Athlon 64 3000+ 2.0GHz. Minne er Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB. Har også en strømforsyning på 350W. Det jeg egentlig lurer på er om det er noe spesiellt jeg må gjøre når jeg har montert alt, hvordan det blir med kjøling osv.? Trenger egentlig tips til alt, så det er bare å gi meg alt dere vet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Er ikke så veldig komplisert. CPU'en du har kjøpt kommer "boxed", altså med kjøler på, så den er det bare å klikke på. Rambrikkene er det bare å dytte nedi, samme med kabeler osv... Les PC-bygger guiden på hw.no, står mye fornuftig der. Lenke til kommentar
Fujitsu Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 takk for svar.. kabler og brikker er ikke noe problem.. det er bare hvis det er noe spesielt jeg må gjøre inne på bios f.eks.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Neida, det skal gå av seg selv. Men akkurat bios er nok ganske god forklart i manualen til hovedkortet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå