End-re Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Skal kjøpe meg Viftestyring...men hvordan??? Hva med denne? http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1296 eller hva med denne? http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1695 eller denne? http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=939 Endret 13. september 2004 av Kakew Lenke til kommentar
atrax Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvordan du kjøper? Du gir fra deg penger, og får igjen en vare. Ikke verre. Men jeg ville gått for denne: Sunbeam Rheobus, 20Wx4, Rev. 3, Sort Den er litt mer anonym, ikke så prangende som Zalman sin. Dessuten tåler alle 4 kanalene hele 20W, og justerer spenningen fra 0-12V. I tillegg er den billigere. For ikke å nevne at ved å kjøpe av Microplex støtter du ikke Digital Impuls, noe som er en kjempebonus i seg selv. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Sunbeam er vel den beste/mest effektive viftestyringen du får tak i.. hver kanal leverer 20w, og kan stilles helt ned(av) tviler på at du finner et bedre kjøp.. (har både sunbeam- rheobus og aerocool, og angrer på at jeg kjøpte aerocool'n) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Vil også anbefale sunbeam ja. Det eneste jeg ikke liker er at de ledene er litt vel sterke. Går nok kanskje ann å matte dem litt ned med fint sandpapir da. atrax: Hvorfor liker du ikke digital impuls forresten? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 har selv en sunbeam rheobus, er svært fornøyd Lenke til kommentar
atrax Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 atrax: Hvorfor liker du ikke digital impuls forresten? 1. Mine personlige erfaringer. 2. Andre sine personlige erfaringer. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 atrax: Hvorfor liker du ikke digital impuls forresten? 1. Mine personlige erfaringer. 2. Andre sine personlige erfaringer. Link til dine erfaringer fikk jeg ikke opp, men jeg leste hele den andre tråden. For meg ble det etterhvert klinkene klart hvem jeg skulle holde med i den saken, og det var IKKE tronaldo... Jeg ser forresten at DI har en karakter på 5.8 av 6 i webshopguiden, og det får vel ansees som nesten perfekt. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 atrax: Hvorfor liker du ikke digital impuls forresten? 1. Mine personlige erfaringer. 2. Andre sine personlige erfaringer. Link til dine erfaringer fikk jeg ikke opp, men jeg leste hele den andre tråden. For meg ble det etterhvert klinkene klart hvem jeg skulle holde med i den saken, og det var IKKE tronaldo... Jeg ser forresten at DI har en karakter på 5.8 av 6 i webshopguiden, og det får vel ansees som nesten perfekt. La ikke til link på mine erfaringer, men de står i den tråden jeg linka til, de også [her]. En av grunnene til at Digital Impuls har 5.82 i webshopguiden, kan være at det bare har vært 11 erfaringer, noe som jeg mener er et litt lite grunnlag for å stole på en karakter. Disse 11 kan ha vært de 11 heldige som har handlet hos DI. Netshop har 107 erfaringer, med et gjennomsnitt på 5.83! DET skal det noe til for å slå. De som absolutt vil, får naturligvis lov til å handle hos DI, men da skal ingen komme og sutre etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå