rogbiff Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Da var det nye designet ferdig, som skal erstatte den gamle siden (joakimnorge.com) Denne siden er ment til å være en hjemmeside med info om meg selv, noen bilder, og litt om utstyret mitt. Har prøvd å lage en original header, har jeg lykkes? Validatoren rapporterer et problem jeg ikke finner, en </p> tag uten en "begynnelse". Jeg leter og leter, men konkluderer hver gang at parse-tree er korrekt. ? Jeg lurer også på om jeg kansje har laget mouseoveren i menyen litt hard, eller hva synes dere? Konstruktiv kritikk generelt om grafikk, farger, typografi og kode mottas med en stor takk Så til slutt, linken ---> www.joakimnorge.com/jn Endret 13. september 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Tror ikke <ul> kan stå inni en <p>, så derfor får du en feil som sier at p'en ikke er åpnet. Løsning: Avslutt paragrafen før du starter listen, og start en ny paragraf etterpå. Synes ikke headeren var spesielt original jeg Ikke fullt så høy som de headerne man ofte ser nå for tiden, men allikevel bare en firkant med et bakgrunnsbilde og en tekst som viser tittelen på siden Synes mouseoveren i seg selv var OK, men gulfargen matchet ikke noe annet på siden.. Når det gjelder typografi fikk jeg litt sånn word-dokument-følelse av innholdet. Hvit bakgrunn, svart tekst - zzzzz.. Få inn noe farger og noen detaljer, så blir det straks bedre Footern var faktisk finfin.. Validator-knappene var spesielt bra Lenke til kommentar
toss Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) liker siden veldig godt.. uten at jeg er noen webdesign-guru er det to ting jeg savner: at punktene i menyen fyller ut hele bredden, og litt mer/sprekere farger.. Endret 13. september 2004 av toss Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Tror ikke <ul> kan stå inni en <p>, så derfor får du en feil som sier at p'en ikke er åpnet. Løsning: Avslutt paragrafen før du starter listen, og start en ny paragraf etterpå. Synes ikke headeren var spesielt original jeg Ikke fullt så høy som de headerne man ofte ser nå for tiden, men allikevel bare en firkant med et bakgrunnsbilde og en tekst som viser tittelen på siden Synes mouseoveren i seg selv var OK, men gulfargen matchet ikke noe annet på siden.. Når det gjelder typografi fikk jeg litt sånn word-dokument-følelse av innholdet. Hvit bakgrunn, svart tekst - zzzzz.. Få inn noe farger og noen detaljer, så blir det straks bedre Footern var faktisk finfin.. Validator-knappene var spesielt bra 1: Takk for tipset, det funka. 2: Tenkte på theme i headeren (sea-theme) 3: Hadde det blitt bedere med blå mouseover? 4: Skal prøve å legge inn noen farger og detaljer. 5: Takk, takk Takk for din kontruktive kritikk Loomy Toss : Hadde vert bedere og ha alle knappene like bredere...? Endret 13. september 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 2: Tenkte på theme i headeren (sea-theme) Fikk litt sånn Kaptein Sabeltann-følelse jeg Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 2: Tenkte på theme i headeren (sea-theme) Fikk litt sånn Kaptein Sabeltann-følelse jeg :!: Jo da, det gir vel en slik følelse, men kan jo eventuelt fjerne båten og lage noe annet der? Husk, det er en hjemmeside... Lenke til kommentar
toss Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Toss : Hadde vert bedere og ha alle knappene like bredere...? tror kanskje det.. og en lys blå mouseover tror jeg hadde gjort seg.. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Fin side + Bra farger, veldig behagelig å se på. + Fine menyer, passe store. - Syns header var litt kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå