Sexy Sadie Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Har noen erfaring med den her maskin? Jeg har forelsket med i dens utseende fordi den er rød. (Ja, jeg vet det er totalt kjerring) Endret 13. september 2004 av Sexy Sadie Lenke til kommentar
mholen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Er fornøyd med min. Rask, god skjerm og bra skjermkort. Største ulempen er at den har dårlig batterilevetid (omtrent 2 timer). Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Har noen erfaring med den her maskin?Jeg har forelsket med i dens utseende fordi den er rød. Lurer på å kjøpe meg den jeg også. Skulle akkurat poste en post om den da jeg så posten din. Det jeg lurer litt på er om en mobil versjon av x800 er på vei... og om det eventuelt lønner seg å vente litt? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Er fornøyd med min. Rask, god skjerm og bra skjermkort. Største ulempen er at den har dårlig batterilevetid (omtrent 2 timer). Er ikke det standard på de fleste hybrid maskiner da? Lenke til kommentar
Sexy Sadie Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Er det mye støy på den? Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Jeg har en slik bærbar og er kjempefornøyd med den og kan anbefale den på det sterkeste Er det mye støy på den? Nei, støynivået på den eneste viften i maskinen er så lavt at jeg knapt kan høre den. Maskinen er forøvrig omtrent helt lydløs ved normalt bruk. Jeg hører bare harddisken svive hvis jeg legger øret mitt helt inntil maskinen, men det er også alt. Ved normalt bruk så sviver viften ca. 10 sekunder omtrent hvert 30 minutt, samt ved langvarig tungt bruk. For mer informasjon om Acer Ferrari 3200 så sjekk denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=242658 Endret 14. september 2004 av snorreh Lenke til kommentar
Sexy Sadie Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Takk, du skal se det blir en slik en på meg. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Er det noen som vet om x800 og mobil versjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå