Markhus Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Har en gammel Toshiba Satellite 4090 CDS som jeg nå har lagt inn win 98 på for å bruke til surfing og annet lett arbeid som man ikke trenger den stasjonære til... Problemet er at når jeg la inn win98 ble skjermen/bildet lite...Før fylte bildet hele skjermen,men nå er det en svart stripe rundt hele bildet.Får dessuten ikke endra oppløsninga fra 640X480piksler...Hvorfor? Skjermkortet som sitter i maskina heter bare "Standard PCI grafikkort (VGA)". Kan noen hjelpe meg med dette? På forhånd takk.... Lenke til kommentar
taulen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 du må instalere drivere, da må vi først vite hva skjerkort det er, iallefall om det er nvida eller radeon osv Lenke til kommentar
TeMA Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det er helt korrekt at du må installere drivere. Tar jeg ikke helt feil så er det denne driveren du skal ha (den eneste Satellite 4090 PC-en jeg fant). Ellers så kan du se på hjemmesiden til Toshiba for driver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå