Joggen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hei! Har lydkort Creative SBS230. Er dette bra? når jeg feks. spiller cs så virker lyden så "lys", det er liksom ikke noe bass....Samme er det med musikkavspilling. Er det noen med lydinstillingene som kan fikse dette elller? Trenger noen gode tips :!: Mvh Jørgen Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Du kan vel gå inn og skru opp bassen? Skal ikke være så vanskelig det. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Skal du ha bass må du vel ha noen høyttalere som gir bass da. Velg 2.1 system eller noe, der er det med en liten sub. Lenke til kommentar
Joggen Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Hvordan gjør jeg det da? er liksom ikke noen plass der du kan skru opp bassen? Er ikke noe pc-geni akkurat skjønner du... Lenke til kommentar
Joggen Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Bruker headset jeg da... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Var litt missvisende med lydkort og SBS230 i samme setning da SBS230 ikke er lydkort men høyttalere Hva heter lydkortet ditt og hva slags headset er det du bruker? Lenke til kommentar
Joggen Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Sorry, men ikke sikker på hvilket lydkort jeg da har....Kjøpte pcen fra komplett da...juni-tilbudet i sommer(11 000kr) Headsetet er kjøpt for noen uker siden. Planronics heter det! Lenke til kommentar
Folo Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Plantronics Hvilken modell er det da? Det er veldit stor fjorskjell i kvalitet på headsett, Koss og Sennheiser er vel blant favorittene. Koss Porta Pro har jeg selv og de har utrolig god bass. Det finnes dog bedre, resultatet er som regel begrenest av hvor tjukk lommebok du har. Nå vet jeg ikke akkurat hvilken modell du har, og jeg har aldri testet noen av det merket selv, men det kan jo tenkes at det er der feilkilden er ettersom det er headsettet som lager lyden. Du kan jo evt. prøve ett annet headsett å se om det er bedre. Det kan jo tenkes at bassen er satt veldig lavt? Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Plantronics Hvilken modell er det da? Det er veldit stor fjorskjell i kvalitet på headsett, Koss og Sennheiser er vel blant favorittene. Koss Porta Pro har jeg selv og de har utrolig god bass. Det finnes dog bedre, resultatet er som regel begrenest av hvor tjukk lommebok du har. Nå vet jeg ikke akkurat hvilken modell du har, og jeg har aldri testet noen av det merket selv, men det kan jo tenkes at det er der feilkilden er ettersom det er headsettet som lager lyden. Du kan jo evt. prøve ett annet headsett å se om det er bedre. Det kan jo tenkes at bassen er satt veldig lavt? Koss porta pro - utrolig bass? Når jeg hørte dem for ikke så lenge sida kan jeg ik si jeg var imponert.. Det er nok mer bass i dem enn det det ser ut som, men gud noe bra bass er det ikke .. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Koss porta pro - utrolig bass? Når jeg hørte dem for ikke så lenge sida kan jeg ik si jeg var imponert.. Det er nok mer bass i dem enn det det ser ut som, men gud noe bra bass er det ikke .. trolig da, gitt element og pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå