Gå til innhold

Søppel og postcount

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

De fleste vet at postcounten gjaldt i søppel-delen før, men ikke nå lenger. Jeg trodde at alle hadde fått "strippet" av alle off-topic-postene av postcounten sin. Er det ikke slik?

Vil gjerne ha meg frabedt kommentarer om hvorvidt jeg bryr meg om det eller ikke. Jeg er kun en nysgjerrig sjel :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, dersom du fikk +5k på postcounten din før vi fjernet tellingen på Off Topic vil de fremdeles ligge der. Den telleren teller nemlig ikke opp antall poster du har for hver gang noen ser på profilen din, men det er et lite felt i databasen under brukeren din hvor det står hvor mange innlegg du har. Og å drive på å regne ut hvor mange innlegg de forskjellige i søppel har og trekke fra dette er en alt for tungvindt jobb for oss å gjøre samt ikke særlig nødvendig :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

QUOTE (Blib @ 13/09/2004 : 21:13)
Nei, dersom du fikk +5k på postcounten din før vi fjernet tellingen på Off Topic vil de fremdeles ligge der.

Mulig jeg er treg, men den tok jeg ikke helt. Fant en bruker med like over 1000 posts, hvor like under 1000 av dem var i OT.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

QUOTE (enden @ 13/09/2004 : 21:32)
Det er fordi disse 1000 ble postet før postcounten ble fjernet i OT. De 1000 postene ligger altså fortsatt der, og siden vedkommende fortsatt er mest aktiv i OT vil det være dette som vises under mest aktive

Ah!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...