G2Petter Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Tenkte jeg skulle starte en tråd som bringer opp tråder fra forumet som jeg og dere synes fortjener en oppussing: Knakk i to :-( Er du herre over ditt eget domene? Kåt av å installere server? Det er de jeg kom på ikveld, kan poste om jeg kommer på flere. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Vet om mange flere, men husker ikke navn. Han som hadde dyseleksi elns, og snakka om første gangen han hadde sex/dame. Og planen om å dele Oslo i 2 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Han som hadde dyseleksi elns, og snakka om første gangen han hadde sex/dame. KLASSIKER! Lenke til kommentar
nord Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 haha! gukko søtt :,) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 KLASSIKER! hehehe, ja! Lenge siden sist jeg leste den tråden sist, like morro hver gang :lol: Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Han som hadde dyseleksi elns, og snakka om første gangen han hadde sex/dame. Han er døv. Uansett, en festlig tråd. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Han som hadde dyseleksi elns, og snakka om første gangen han hadde sex/dame. KLASSIKER! Åh herre *hikst* gud! BWAHAHAHAHAHA!! Beste latteren på lenge! :lol: Har ikke lest den før Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Han er døv. Uansett, en festlig tråd. Lenge siden jeg har lest den Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Han som hadde dyseleksi elns, og snakka om første gangen han hadde sex/dame. KLASSIKER! haehahhahehahhHHAhHAhahahahhahehaheahahahheahaehhahehhahehaheahah! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 En annen av de helt store klassikerne er Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol Mye latter og litt gråt. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Hvordan kunne jeg glemme den? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hva med en link til den om å dele Oslo i 2? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Les gjenom alle sidene i 3ords leken, skal love deg at det meste i verden er gøy da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå