Rupal Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 samsung platene som selges på psdata, er det noen som har prøvd dem?? De koster 198kr for 4x dvd-/+r for 50 plater(225 for 8x)... Er ikke det bra pris? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det er ganske billig ja... rundt 3kr per plate. Hvilket merke er det, med cover eller i spindel? Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Samsung i spindel.... Jeg tok å bestilte dvd+r 8x platene for 225 kr... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 4x DVD+R er OPTODISC.OR4 4x DVD-R har vært BeAll som er ok - men har ikke sjekket det siste partiet de fikk inn i forrige uke. 8x DVD+R er OPTODISC.OR8 Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 OC-Freak: jeg er litt ny med dvdr og sånn, men vet du om om de samsung 8x dvd+r (inkjet printable) som selges på psdata er bra? link Er litt bekymra etter å ha lest litt her på forumet... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 De er OPTODISC.OR8 som allerede nevnt. De er nok et stykke under Verbatim, ritek, prodisc, ricoh osv i kvalitet. Selv har jeg brukt noen uten problemer - men alle har hatt nedsatt lesbarhet på slutten av platen (lesehastigheten synker nær slutten ved tilbakelesing av platen). Kommer mye ann på brenner også. Har du en Lite-On eller en plextor PX-708A, eller BTC, samsung eller LG vil jeg nok være forsiktig med disse. Har du en Nyere NEC, Pioneer, benq, philips eller Plextor PX-712A så kan de være verdt å prøve. Prisen er ihvertfall lav Du bør også lese denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=297898 Som du ser er det et par der som ikke har hatt helt topp resultater heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå