Gå til innhold

Multisync2080UX+ funker ikke på 1600x1200

Nobrains

Anbefalte innlegg

Jeg fikk min nye skjerm på døra for 10 min siden. Den maser om at den er best viewed @ 1600x1200 60hz det er helt greit for meg siden det var den oppløsningen jeg hadde tenkt meg. Men straks jeg setter den på 1600x1200 så begynner bildet og riste sinnsykt mye (miniristing) og det blir massevis av små grønne prikker rundt omkring. Jeg klarer fortsatt og "bruke" skjermen da, den blir ikke uleslig ellerno men det er virklig ille "bugs".

Jeg har installert skjermkort drivern som kom med cden, jeg kjører på 60hz.

men

dette er kobla til en laptop som har radeon mobility9700, men den skal støtte 1600x1200 jeg sjekka det. Den er kobla med dvi, jeg har analog også men har lyst på dvi. Jeg har hatt en crt skjerm i dual fram til nå og den kjørte fint på 1600x1200.

hva er i veien ? skjermkort driverne? det kan vel ikke være skjermen? eller?

hjelp ! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg slo av noe i "display properties"->"settings"->"advanced"->"options" som het "alternate DVI operational mode" da bedret det seg med risting og grønne prikker, men det er forstatt en del risting og prikker. Har prøvd flere andre ting, men det hjelper ikke. skjermen funker perfekt på 1280x1024 men jeg vil ha 1600x1200 som den er laget for :(!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...