Martin Lie Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Å nei å nei å nei hva har jeg gjort.. Vær snill med meg, pc'en er allerede bestilt Du har jo 14 dagers ubetinget angrefrist, så ingen grunn til panikk ennå. Du kan tenke en uke til før du må bestemme deg endelig. Lenke til kommentar
jag Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Du kommer ikke til å bli skuffa over de`t du har bestilt. At du skal vente på NForce 4 bla bla bla er bare tull. Er ingen stor revolusjon som kommer, men mulighet for PCI-e på s939 også... Ytelsesforbedringen er nok minimal... Brikkesettet har kanskje modnet litt, men i tillegg er det lagt til nye ting de ikke har erfaringer med, så å kjøpe med en gang det kommer er kanskje ikke nødvednig... Slapp av, du får en konge pc og det kan ingen si noe på. Eneste er det asus hovedkortet jeg linka til, det virker gromt... Lenke til kommentar
rottert Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Å nei å nei å nei hva har jeg gjort.. Vær snill med meg, pc'en er allerede bestilt Det er alltid noe "rett rundt hjørnet" Dette blir bra skal du se! Gratulerer! *misunnlig* Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 High End Buyer's Guide - September 2004: http://www.anandtech.com/guides/showdoc.aspx?i=2185 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Øl_Mariachi velg Asus kortet istedenfor Abit. Lenke til kommentar
rottert Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Uansett hva du velger er det alltid noen som sier du skal velge noe annet. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Siden PCen skal brukes såpass mye til spilling, så ville jeg valgt AMD opsettet. Så lekkert ut Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 hehe....P4 med 800fsb var kult i fjor Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tja med såpass med penger hadde iallefall jeg ventet litt da dette er på tur . http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=307546 Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tja med såpass med penger hadde iallefall jeg ventet litt da dette er på tur . http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=307546 mye heller hatt SLI og nforce4 med DDR2 og PCI-e Lenke til kommentar
thoering Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) AMD Athlon 64 FX-53 (socket 939) er en godsak Edit: Så litt på opplegget ditt nå. Virker rått! Tipper du blir glad i den skjermen der. Har NEC 1760NX, ypperlig, så ta ypperlig og gang det med 3 ;-) Ellers en himla rå maskin. Når det gjelder i925 og "skulle hatt 925xe", hva er problemet? En smal sak å bytte hovedkort om noe mer fristende skulle dukke opp til jul. Og da får du solgt det gamle på bruktmarkedet. Lykke til, grattis med ei jælma lugum datamaskine! Endret 4. oktober 2004 av thoering Lenke til kommentar
jag Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tja med såpass med penger hadde iallefall jeg ventet litt da dette er på tur . http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=307546 mye heller hatt SLI og nforce4 med DDR2 og PCI-e Siden når skal Nforce4 støtte DDR2? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tja med såpass med penger hadde iallefall jeg ventet litt da dette er på tur . http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=307546 mye heller hatt SLI og nforce4 med DDR2 og PCI-e Siden når skal Nforce4 støtte DDR2? ikke DDR2? faen a.. da blir det 925XE.. men når kommer F prosessorene som intel lanserte med brask og bram? Lenke til kommentar
Øl_Mariachi Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 925XE blir nok veldig bra det, men: - det kommer ikke før tidligst om en måned - hvis det skal være noe vits må en også vente på prosessor med 1066 fsp - disse koster i begynnelsen rundt 10k -> altså totalt uaktuelt med det første for min del Nei, da er det like greit å kjøpe dette nå, og så oppgradere hovedkort og/eller prosessor når de blir en del billigere. Nforce4 blir sikkert også veldig bra - etter hvert. Dette blir de første hovedkort for AMD som støtter PCI-e, så det vil ikke overaske meg at det kan bli noen barnesykdommer i begynnelsen. At de ikke støtter DDR2 er jo heller ingen fordel. Og seriøst SLI? Svi av 9-10k på to panelovner av noen skjermkort som til sammen duger ca. 1,8 x ett kort, når det om ikke veldig lenge kommer kort med 4x ytelsen. Nei, et kort av x800xt eller 6800U holder lenge med de spillene som er på markedet nå. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) tenkte mer på 2x6800LE opplåst til 16 pipes hver tenk deg a...3900 kroner for begge...32 pipes som jobber sammen i en perfekt symbiose SERIØST: amd 64 eier i spill...intel blir knulla Endret 5. oktober 2004 av GRendal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå