z00l Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Heisann !!! Driver å gjør om på pc'ene mine hjemme, og tenkte jeg skulle kvitte meg med den gamle filserveren. Den består av følgende komponenter: Hovedkort: Asus A7N8X-E Deluxe/GD m/ S-Ata, Firewire, 2x GbLAN, 6x USB 2.0, 5.1 Lydkort, etc Prosessor: Amd Athlon XP 2500+ Barton m/ Boxed vifte (Kan kjøres på 3200+ m/ bedre vifte) Minne: 512 MB DDR-400, PC-3200 (1x512) Twinmos CL 2.5 Hardisk: Maxtor 160.0 GB Hardisk, 7200-RPM, P-Ata CD/DVD: Samsung Kombi 52/32/52x CD-RW / 16xDVD-ROM (Sort Farge) Tastatur/Mus: Keytronic PS-2 Tastatur & Mus m/ Scroll (Sort Farge) Kabinett: Chieftec Medium Tower m/ NorthQ 400 Watts Strømforsyning (Sort Farge) Skjermkort: Gainward GeForce 4 MX, 64 MB DDR Skjerm: Salora 17" CRT Skjerm (Hvit Farge)(Veldig Dårlig Skjerm)(Ansees Som Gratis) PC'en har fungert smertefritt under mitt bruk. Det er garanti på alle komponenter bortsett fra skjermkort/Skjerm. Når det gjelder skjermen, så er den så dårlig at jeg ikke vil selge den. Gies bort sammen med PC'en. Ufattelig dårlig faktisk :!: Ønsker å få solgt den rimelig fort, og tenkte å slenge den ut på bruktmarkedet, men er usikker på hvor mye jeg kan ta for den. Har absolute ikke tenkt å lure kjøper. Vil heller ha en fornøyd kjøper enn en som ringer i ettertid og klager. Hva ville dere forlangt? Tenkte på 2800-3000 kroner men er litt usikker. Mvh -z00l- Lenke til kommentar
lodott Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Rundt 3000 et sted er det du bør ta for den, men du kan jo selvsagt få mye mer om du er heldig. Endret 13. september 2004 av lodott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå