Hetland Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 nå for noen minutter siden når jeg skulle inn på fire fox, så måtte jeg plutselig lage meg en bruker profil for å komme inn på FF. da jeg kom inn la jeg merke til at alle bookmarks og sparte passord var forsvunnet. noen som vet hvordan jeg kan få alle bookmarks tilbake? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Har du sjekket i oppgavebehandlingen at firefox ikke ligger og kjører allerede. Har hendt meg et par ganger, fant det der, avsluttet prossesen og kunne starte normalt etterpå. Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 det gikk ikke jaja, får vel begynne å legge til bokmerker igjen da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Skjedde med meg også, fant aldri tilbake til den forrige brukerprofilen, da ble jeg så forbanna at jeg avinstallerte hele Firefox. Av en eller annen grunn nekta en av mine faste websider å loade i IE etter at jeg installerte Firefox også. Fikk bare "404 error", mens den loada fint i Firefox. Snodig! Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 skulle inn på fire fox fire fox -> Firefox Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har laget en tråd om dette for noen uker siden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=284805 Der får du svar;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå