Ceaucescu Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Litt usikker på om dette er riktig sted å poste problemet, så flytt den gjerne om nødvendig. Så på en videosnutt for et par minutter siden, plutselig hang PC-en seg. Jeg restarte, tok opp filmen igjen, men nå vises inget bilde fra filmen. Kun lyd. Har prøvd utallige avspillere, men samme feilen skjer der. Feilen gjelder alle filmene på PC-en òg, så det er et relativt surt problem. Det er ingen problemer med bildet på skjermen utenom dette. Spill, surfing, bilder o.l. fungerer som før. Jeg får ingen feilmeldinger, så jeg vet ikke hvor mye mer jeg kan forklare situasjonen for dere. Har prøvd å reinstallere både decodere og avspillere, uten hjelp. Noen som vet hva som kan gjøres for å rette opp feilen? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post. Nå har det gått 5 dager... Har problemet fortsatt. Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 har du codec da? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 har du codec da? Ja, selvfølgelig. Problemet er det at feilen oppstod etter at PC-en hang seg. Alle filmene funket før "henget". Har også prøvd å reinstallere codecene, samt anskaffet nye uten resultater. Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 reinstalere windows? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 reinstalere windows? Er jo en mulighet det, men vil helst se på det som en siste utvei. Om ingen andre kan hjelpe til, så blir det vel til det. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Du sier at du kun får lyd og ikke bilde. Er det slik at medieplayer e.l. er oppe men kun svart? I såfall kan du jo forsøke å fjerne skjermkortdriveren og installere på nytt. Da vil instillingene settes tilbake til default. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Du sier at du kun får lyd og ikke bilde. Er det slik at medieplayer e.l. er oppe men kun svart? I såfall kan du jo forsøke å fjerne skjermkortdriveren og installere på nytt. Da vil instillingene settes tilbake til default. Det stemmer, kan prøve det. Gir tilbakemelding om litt. Edit: Det funket! Takker så mye, Carnifex! Endret 18. september 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå