Pufhead Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hallo folkens lure på om dere kan hjelpe meg jeg az har et STORT problem med HL mit jeg har et Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort Socket A nForce2 Ultra400/MCP-T,GbLAN,Firewire og vær gang jeg starter PCen og setter på lyden så kommer det en ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ lyd og den sluter alldri når jeg starter PCen så tar det 15sek før den lyden byner laft og går der med høyere og høyere og som sakt sluter alldri har prøvd og sette inn et nyt lyd kort og men da funka ikke lyden i helle tat og har prøvd med allt fra headset til ja hva du kan tenke det og allt blir det samme kan noen hjelpe meg med problemet? Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Høres ut som du har fått ett søndagskort. Lever det inn... Jeg har samme hk, og mitt fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 jeg har hatt det HK nå i 1 år trur jeg og det har funka fint til i dag Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Merkelig. Klikka det helt plutselig, eller hadde du installert nye komponenter? Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 nei jeg bare sat meg ned i sofaen som vanlig stara PCen tælla på dass og kom tilbake og sat på lyden så ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) opps Endret 13. september 2004 av MR-X666 Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 mulig du har tatt med mikrofonen på dass , og maskinen har stått på opptak ? Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 HAHA nei du har ikke mic hehe bare lyd Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 ingen som har noen hint hvor dan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 prøv, legg inn nye drivere Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 men man bruker jo ikke noen spesiele drivere til lyden da under opp start av PCen lyden kan komme mens jeg er inne på biosen og Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 hvis du har 2 lydkort inne samtidig er det vel en konflikt, prøv ifrakoble i bios det interne Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Kan det være gåen kondensator? Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Kan det være gåen kondensator? hva er det for no er lit noob i akurat delene på PCen se hehe Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) kan være en pipende kondensator eller et viftelager som har begynte å svikte? Du må nesten stikke hodet inn i maskinen for å lokalisere hvor lyden kommer fra... Ikke bokstavelig talt men... (venter spent på oppdatering) Endret 13. september 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 ja da kan du vente hehe for lyden kommer jo som sakt fra høytalerne mine når jeg skrur på lyden så jeg kan ikke stike hue inn i PCen og finne ut wher lyden kommer fra så har lisom holt på og fine ut hva som er feilen nå i 8 timer jævlig surt lisom er første gang jeg noen gang har sett eller fune ut en sån rar feil Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Og du har selvf. forsøkt å bruke den integrerte lydkretsen istedet og fjernet lydkortet? Hva med andre høyttalere? Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Ja folkens jeg fant ut feilen da hum av en mærkelig grun har lyd korte på HK mit røke :/ sykt rar lyd for og si i fra at det har røke lisom :/ vel kjøpete meg nyt lydkort i dag så thnx for hjelpen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå