cheese doodles Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hallo! Jeg har kjøpt TwinMOS minnebrikker til mitt Abit KV8-MAX3 hovedkort. Det var ikke akurat rikti sjakktrekk.. og jeg må ha nye. Noen som har samme hovedkort som meg og vet om noen brikker som funker BRA? Jeg har sett på disse, dual-pack fra Corsair. -Er disse greie å bruke? Mvh. Leif Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Skal du klokke ville jeg ikke kjøpt value brikker , men feks 3500 eller 3700 Geil platinum eller OCZ eller tilsvarende Corsair . Endret 13. september 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 de fungerer ikke! jeg har KV8-MAX3 selv, og hadde hørt mye om at dette hovedkortet var sær på minnebrikker. Jeg har selv TwinMOS, og kan garantere at disse fungerer PRIMA med dette hovedkortet: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs varenummer på komplett: 118498 mvh THX Lenke til kommentar
cheese doodles Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 de fungerer ikke! jeg har KV8-MAX3 selv, og hadde hørt mye om at dette hovedkortet var sær på minnebrikker. Jeg har selv TwinMOS, og kan garantere at disse fungerer PRIMA med dette hovedkortet: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs varenummer på komplett: 118498 mvh THX Jeg har akurat de to TwinMOS brikkene du har. De fungerer ikke hos meg.. Men når du innstallerte minnet, satte du da først inn en brikke, så den andre etterpå? Mvh. Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 neh, bare mata dem inn jeg, og starta systemet!. Funker prima har bekreftelse fra Komplett på at dette er de eneste minnebrikkene de tilbyr som støttes av KV8-MAX3 mvh THX Lenke til kommentar
cheese doodles Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 neh, bare mata dem inn jeg, og starta systemet!. Funker prima har bekreftelse fra Komplett på at dette er de eneste minnebrikkene de tilbyr som støttes av KV8-MAX3 mvh THX Såpass ja, får vel prøve på nytt, har helt nytt system.. maskina stopper på "Verifying DMI pool data......................." Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) de fungerer ikke! jeg har KV8-MAX3 selv, og hadde hørt mye om at dette hovedkortet var sær på minnebrikker. Jeg har selv TwinMOS, og kan garantere at disse fungerer PRIMA med dette hovedkortet: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs varenummer på komplett: 118498 mvh THX Ok, vet bare at en her kjører med ocz brikker på det kortet Men skjønner egentlig ikke at noen gidder å plages med disse via baserte hovedkortene all den tid det finnes nForce 3 kort som er bedre og mer stabile, feks Asus K8N til samme prisen Endret 13. september 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 bygget et oppsett med dette kortet og twinmos , og det fungerte fint, mulig du må pusse litt på minne instillingene Lenke til kommentar
RoleX Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 hmm vet ikke om du har problemet enda.. men vaffal.. viss du har det.. kjører ikke system på raptor disk vell? eller har en sata disk kobla til.. ble ut alle sata disker eller innstaller riktige sata drivere før du starter .. jeg hadde samme problemet selv.. finn VIA sata drivere på abit sin side. Mvh OrioN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå