John Abrahamsen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Har noen enkle spørsmål jeg vil ha noen meninger om: Hva ler folk av i dag? Finnes det en grense for hva folk bør le? Takk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 En god latter forlenger livet. Gjør som meg, le av alt og alle som skiller seg ut. Slik oppnår man indre harmoni og gir en en real selvtillitsboost. Eksempel 1: (goth) Reaksjon: hAHEhaahhhhahehhahehhahheaheha, og så bare: Avslutt med en: "pwnd". Konklusjon: sikker vinner! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hahahaha :!: :!: :!: Sinnsykt bra LarsP Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Gjør som meg, le av alt og alle som skiller seg ut kva som er så morosamt med folk som skiler seg ut?? Skremeren er ein morosam klassiker Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 kva som er så morosamt med folk som skiler seg ut?? Om man skiller seg ut så er det lett å "gjøre narr" av nettopp det som gjør at de skiller seg ut. Det er vel ganske åpenlyst er det ikke. Om man gjør det f.eks gjennom en tegning så kan det kalles karikaturtegning. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Smakløshet slår alltid an. Ps: GOTH AHHAHAHAHAHHAHA Endret 13. september 2004 av HalTan Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 jo da, men då skiler jo alle på ein måtte seg ut. Uanset kor "normal" ein prøver å sjå ut så vil ein bli putta i bås Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 teh funnay!!11! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå