Gå til innhold

2 spill samtidig på nette! med adsl

Anbefalte innlegg

JEg har 704/128 adsl , og spiller ofte q3/osp/ra3 ofte på nette, får oki fin ping på 50-60, men jeg måtte bare få meg en store bror som spiller cs¤&T%&/&% , men pointe e at jeg kan ikke spille q3 mens han spiller cs , blir så seriost fucka ping i q3, Jeg kjøre win2k og deler adsl ved bruk av ics.

Skal jeg ikke klare å spille q3 og cs samtidig på 704/128 adsl??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Jellyfish er så nær homo du kan komme. Står og tar seg selv i rævva ... Sykt!

-----------------------------------------------------

hva er vel gærent med det?

*/me is doein it all the time*

beret :wink:

Lenke til kommentar

1. Jeg kjenner ingen Jellyfish

2. Jeg har aldri sagt noe om å ta meg på rumpa

3. Og jeg ser ikke helt hvorfor jeg skulle ha vært homofil fordi jeg tok meg på rompa.

4. Dessuten drar jeg masse damer på den vanvittig veldreide rumpa mi.

Forøvrig vil jeg understreke at jeg ikke ser noe galt i menn som liker menn, men at jeg altså foretrekker kvinner.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jellyfisk, B|Real og Nor_Beret. Hvorfor i H***************** svare på denne posten når det bare er forbanna dritt dere kommer med. Nå har jeg søkt meg fram til denne posten. Og hva F@n er det jeg finner????? F*CK YOU... Kan ikke dere holde dere til Off topic emnene hvis det er det som interesserer dere? Prøv IRC!!! Kjære moderator kan ikke dere gi disse xxx en advarsel.

Blir mer og mer frustrert over dette forumet. Prøver ikke å svartmale forumet, jeg får mye viten ut av det, men...

Lenke til kommentar

Hei!

Det er allerede hintet til dette her, men vi tar det en gang til for å være sikker.

Med en linje på 704 skal det gå å spille flere på en gang, iallfall uten at det blir _veldig_ høy ping. Derimot så vil 128kbps på utlinje igjen bli i minste laget for to spillere. Skal dette gå bra bør du finne deg et program eller OperativSystem som kan _dele_ bandbredden mellom dere, slik at begge får 64kbps utlinje.

Bare til sammenligning så har jeg spilt fire stykker på en 1024/1024 linje helt uten problemer. Dette var full-duplex kabelnett å med 1024 utlinje. Som du ser har det en del å si.

Bjørn Terje Erlandsen

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-06-08 08:47 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...