flabben2k Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 JEg har 704/128 adsl , og spiller ofte q3/osp/ra3 ofte på nette, får oki fin ping på 50-60, men jeg måtte bare få meg en store bror som spiller cs¤&T%&/&% , men pointe e at jeg kan ikke spille q3 mens han spiller cs , blir så seriost fucka ping i q3, Jeg kjøre win2k og deler adsl ved bruk av ics. Skal jeg ikke klare å spille q3 og cs samtidig på 704/128 adsl?? Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 704/128 er seriøst rumpe konfigurasjon, da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Quote: Jellyfisk skrev (2002-05-09 08:35):704/128 er seriøst rumpe konfigurasjon, da. Så du har pen rumpe? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Hørt om bandwith limiter? Skaff WIN2K Advanced Server så kan jeg hjelpe deg . CS og Q3 bruker ikke samme port vel? Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 B|real: Joda, rumpa mi er noe så nært perfekt en mannlig rumpe kan være, men hva har det med noe som helst å gjøre? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Jellyfish er så nær homo du kan komme. Står og tar seg selv i rævva ... Sykt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Jellyfish er så nær homo du kan komme. Står og tar seg selv i rævva ... Sykt! ----------------------------------------------------- hva er vel gærent med det? */me is doein it all the time* beret :wink: Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 1. Jeg kjenner ingen Jellyfish 2. Jeg har aldri sagt noe om å ta meg på rumpa 3. Og jeg ser ikke helt hvorfor jeg skulle ha vært homofil fordi jeg tok meg på rompa. 4. Dessuten drar jeg masse damer på den vanvittig veldreide rumpa mi. Forøvrig vil jeg understreke at jeg ikke ser noe galt i menn som liker menn, men at jeg altså foretrekker kvinner. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Fine råd som blir gitt her Jeg er ingen proff datafyr, men det blir nok mye ping hvis jeg prøver å kjøre to spill på en gang (har også 704/128). Finnes det noen innstillinger, eller? ....Byggeren? Lenke til kommentar
Afool Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Hvis det er Telenor ADSL dere har, bytt til Nextgentel. Bedre upload ihvertfall Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Jellyfisk, B|Real og Nor_Beret. Hvorfor i H***************** svare på denne posten når det bare er forbanna dritt dere kommer med. Nå har jeg søkt meg fram til denne posten. Og hva F@n er det jeg finner????? F*CK YOU... Kan ikke dere holde dere til Off topic emnene hvis det er det som interesserer dere? Prøv IRC!!! Kjære moderator kan ikke dere gi disse xxx en advarsel. Blir mer og mer frustrert over dette forumet. Prøver ikke å svartmale forumet, jeg får mye viten ut av det, men... Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Hei! Det er allerede hintet til dette her, men vi tar det en gang til for å være sikker. Med en linje på 704 skal det gå å spille flere på en gang, iallfall uten at det blir _veldig_ høy ping. Derimot så vil 128kbps på utlinje igjen bli i minste laget for to spillere. Skal dette gå bra bør du finne deg et program eller OperativSystem som kan _dele_ bandbredden mellom dere, slik at begge får 64kbps utlinje. Bare til sammenligning så har jeg spilt fire stykker på en 1024/1024 linje helt uten problemer. Dette var full-duplex kabelnett å med 1024 utlinje. Som du ser har det en del å si. _________________ Bjørn Terje Erlandsen Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-06-08 08:47 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå