e321 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 den ja... med det papp coveret... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) den ja... med det papp coveret... Bare spesialutgaven som har pappcover. Den vanlige ser slik ut: btw pentagram, lærte meg å tegne på kalkulator nå Endret 17. september 2004 av rlz Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 LarsP : Sier ikke at jeg mener at Stormblåst er noe bedre en det de er blitt til nå. Men det jeg likte med stormblåst var den avslappene og harde feelinga samtidig. Jeg respekterer Dimmu borgir men jeg sier bare at jeg likte de mye bedre før, liker ikke mye synth det er min sak. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg liker både det gamle og det nye av Dimmu Borgir... Det er jo litt forskjell, men det er bare bra, at et band forandrer seg med tiden... Litt kjedelig om alle albumene til et band hadde vært like like som Dragostea Din Tei og Despre Tine (de er jo helt like!!! *sjokka*). Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 LarsP : Sier ikke at jeg mener at Stormblåst er noe bedre en det de er blitt til nå. Men det jeg likte med stormblåst var den avslappene og harde feelinga samtidig. Jeg respekterer Dimmu borgir men jeg sier bare at jeg likte de mye bedre før, liker ikke mye synth det er min sak. Derja, fikk jeg et svar. Smaken er som kjent som baken. Jeg for min del synes synth kan være en fin ting i de litt hardere musikksjangrene. Om det gjøres skikkelig. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg syntes at Dimmu er konge Liker Stormblåst cden mest Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 btw, cd'en heter Death Cult Armageddon. hehe, ja, satt å hørte på deathcrush(mayhem) må ha bytta litt når jeg skrev det innslaget i en fei...poenget forblir det samme... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hva er thrash favorittene til folk her inne da ? Har bare hørt slayer, S.O.D, Kill em all og Ride the lightning av metallica. Noen andre råe thrash metal band og anbefale ? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Her er ti thrash album som er essensielle i mine øyne: Anthrax - Spreading the Disease (87). Coroner - No More Color (91). Megadeth - Rust in Peace (90). Overkill - Horrorscope (91). Realm - Suiciety (90). Sadus - A Vision of Misery (92). Sepultura - Roots (96). Suicidal Tendencies - The Art Of Rebellion (92). Testament - The Ritual (92). Toxik - Think This (89). Endret 19. september 2004 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Takker Nisje! Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Her er ti thrash album som er essensielle i mine øyne:Anthrax - Spreading the Disease (87). Coroner - No More Color (91). Megadeth - Rust in Peace (90). Overkill - Horrorscope (91). Realm - Suiciety (90). Sadus - A Vision of Misery (92). Sepultura - Roots (96). Suicidal Tendencies - The Art Of Rebellion (92). Testament - The Ritual (92). Toxik - Think This (89). nesten som om jeg skulle ha sagt det selv, ville bytta ut Toxik med Assassin og Coroner med Destruction! Sepultura's Roots er ikke akkurat innmari thrash akkurat, men Beneath the remains og Arise er å anbefale(av Sepultura, duh:P)! Og legg til Pentagram fra Chile(flere band som heter pentagram...) de er ett av de store undergrunds banda som mange thrash band er insperert av... mye fet thrash metal igrunn.. noen av bandene nevnt ovenfor har flere fete skiver enn de som er nevnt også da...Sadus for eksempel, alt de har er ganske fett! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Skal man høre på skikkerlig black metal: Abigor Bathory Burzum Carpathian Forest Darkthrone Emperor Immortal Judas Iscariot Keep of Kalessin Koldbrann Leviathan Nargaroth Ulver Windir Xasthur Skal man høre på skikkerlig death metal: Amon Amarth Bloodbath Cadaver Death Necrophagia Sadistik Exekution Vehemence Det er det jeg hører mye på. Konge musikk alt sammen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Hylo: Det som er litt trist er at folkene på den lista di dør som fluer. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Sepultura - Roots (96).Suicidal Tendencies - The Art Of Rebellion (92). Knallbra! Endret 19. september 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hylo: Det som er litt trist er at folkene på den lista di dør som fluer. Ikke minn meg på det da Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hylo: Det som er litt trist er at folkene på den lista di dør som fluer. Ikke minn meg på det da Skivene de's vil vell altid leve ! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) ... Endret 19. september 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Blir stadig mer forelsket i Death Cult Armagaddon. Helt herlig album. Hvilken sjanger vil dere sett Papa Wheelie i? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Blir stadig mer forelsket i Death Cult Armagaddon. Helt herlig album. Enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå