apoxdigital Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Cradle of Filth er crap. Opeth er sånn middels mens Children Of Bodoms tidligere plater er utrolig bra. Cannibal Corpse er egentlig også ganske bra, bortsett fra noen av de eldste sangene. Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 tr00ness er et tåpelig konsept... selv om det ikke interesserer deg, så er det kanskje andre som vil diskutere akkurat det(trådstarter for eksempel)..... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Immortal anbefales! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 vet, digger alle albuma! hører på At The Heart of Winter albumet nå, sinnsykt rått Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 tr00ness er et tåpelig konsept... selv om det ikke interesserer deg, så er det kanskje andre som vil diskutere akkurat det(trådstarter for eksempel)..... Sendte faktisk inn spørsmål angående der til Mortiis på fredagens nettmøte. Håper på svar. Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) btw: mortiis kommer til john dee 9.okt btw...er ikke så verdt å se lenger, men kan bli artig.. Edit: ble litt mye btw, btw... Endret 15. september 2004 av Skuld Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Huh? Cannibal Corpse-konsert i Sandnes? Hva i alle dager? Hadde den samme reaksjonen jeg og Så jeg spurte Kulturhusets resepsjon og viste de ikke hva jeg snakket om engang. Jeg må ha sagt 'Cannibal Corpse' 3 ganger til henne, og hun forsto fremdeles ikke hva jeg snakket om, når jeg sa 'Kannibal Lik' så kikket hun UTROLIG rart på meg. Men til slutt gikk det opp for henne at det var bandet som het Cannibal Corpse så hun spurte den personen som er ansvarlig for arrangementer og han bekreftet det. Det er metal/rocke utestedet Tribute som hadde klart å få tak i dem, men lokale til Tribute er ikke akkurat så stor. Så de hadde vist nok klart å arrangere det sammen med Kulturhuset. Samme ordningen de skal ha når Behemoth, Krisiun og Ragnarok kommer i November. Dette må jo være den største begivenheten i Sandnes siden Black Sabbath var her i 1979 Herregud som jeg gleder meg Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 En ting å si om Cradle: Elendig. mhm! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 CoBs vokalist blekner i forhold til Lord Worm fra Cryptopsy. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Er det noken her som har vert på Immortal konsert? Det hadde sikert våre konge å sett dei då. Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) jeg har vært på to synd de har gitt seg Sinnsykt bra live-band! Og de har masse fete pyro-effekter! hehe, på rockefeller kunne de som stod bakerst kjenne varmen fra ilden på inferno 2003! Endret 16. september 2004 av Skuld Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Det tenker eg. Har hatt jævligt lyst til å gå å sjå dei, men ser ikkje ut til at eg får sjangsen til det no då. Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) nei, desverre! hehe, kan jo hende de reiser seg fra asken en vakker dag da...noen band som gjør det...men tviler litt.. Edit:leif Endret 16. september 2004 av Skuld Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ja ein veit aldri jo aldri. Såg Abbath på hits då. Det var jo moro Lenke til kommentar
Svin Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Er det noken her som har vert på Immortal konsert? Det hadde sikert våre konge å sett dei då. Jupp. Fikk bare med meg en, Inferno 04. Knall med pyro Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Slipknot ekke lov her. Det skal være tr00. tr00ness er et tåpelig konsept... Slipknot er jo bra saker... og ihvertfall hardt nok for denne tråden.. Problemet er vel at slipknot faktisk ER populært... Vil nå gjerne snakke om Slipknot jeg da. Men det er andre som tydeligvis ikke vil. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Enda en ting. Dimmu Borgir bør også være forbudt i denne tråden, da de også er populære... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Står det ikke i topic: Metal som skremmer mor og far??? Både Dimmu Borgir og Slipknot skremmer noen foreldre vil jeg påstå. Bare fordi Dimmu Borgir har solgt over en million album skal de ikke få lov til og bli diskutert her??? Jaja.... Litt merkelig men... Lenke til kommentar
Svin Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Min mor ble skremt da jeg som ung og lovende i 1983 kom hjem med Kill'em All av Metallica. Skulle ikke mer til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå