nr.4 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 HÆHÆHÆH Jesus blir lei seg! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Bra innlegg scarface ! Vittig hvor mye feil mediene kan ta. Det jo nesten flaut og se på, men tar det med et smil. Lager store og svære overskrifter som Satanist band skal spille i kulturhuset, hjælp! Finner opp noe og setter det i et dårlig lys, folka kan jo faen meg være like hyggelig som vanlige A4 folk selv om de spiller brutal dødsmetall ! Lenke til kommentar
Svin Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Anaal Nathrakh har mye digg. Enig. When humanity is cancer er en skikkelig gladlåt! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Anaal Nathrakh har mye digg. Enig. When humanity is cancer er en skikkelig gladlåt! the technogoat og incipid flock er jo også herlige ! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Hmm, er det bare jeg her som har et godt øye til Cradle of Filth? Man kan si hva man vil om Dani og resten av gjengen, men stemningsskaping - DET er det mestre i! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Hmm, er det bare jeg her som har et godt øye til Cradle of Filth? Man kan si hva man vil om Dani og resten av gjengen, men stemningsskaping - DET er det mestre i! Hadde jeg fortsatt likt musikken så hadde jeg nokk hatt et øye med de! Sett spillefilmen de har laga LarsP ? Cradle of fear ? ahha, vittig film. Endret 15. september 2004 av lanez-nor Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Cradle of Filth er jo drit bra.... Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Cradle of Filth? Bra? nei.... Jeg? usakelig? don't care.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Sett spillefilmen de har laga LarsP ? Cradle of fear ? ahha, vittig film. Selvsagt, knallbra. "Choose your weapon -> CHAINSAW... muhahaaaha" Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hehe, den er faktisk ganske bra, som i kjempefestelig! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 En ting å si om Cradle: Elendig. Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Word! trengs ikke begrunnelse, bare sett på musikken.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 En ting å si om Cradle: Elendig. Lenke til kommentar
loketing Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hm. ikke noen stor fan av black metal, som det er skrevet mest om her.. men skal man virkelig "skremme mor og far", så må man vel sette på ting som ion dissonance, pig destroyer, into the moat, og discordance axis. akkurat nå hører jeg på iniquity, men det har vel etter hvert mistet sin effekt.. må vel sjekke ut Anaal Nathrakh og..! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Dette er en tråd om ekstrem metal generelt? I såfall: Herregud så mye rart jeg leser om Cannibal Corpse konserten i Sandnes neste uke. Huh? Cannibal Corpse-konsert i Sandnes? Hva i alle dager? Hadde Chris Barnes fortsatt vært vokalist og hvis spillelista ikke inneholdt noe fra de tre-fire siste platene, så skulle jeg tatt turen ned. Barnes skrev mang en gladtekst i sin tid. Cannibal Corpse - The Bleeding anbefales på det varmeste btw. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Fikk nettopp en vanvittig forkjærlighet for Slipknot - The Heretic Anthem. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Slipknot ekke lov her. Det skal være tr00. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jepp, ekstrem metal only ! Syntes Cannibal Corpse er bra som det er nå og jeg, syntes det var bedre med Chris Barnes var med men. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Children of Bodom og Opeth.... Det er bra det! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Slipknot ekke lov her. Det skal være tr00. tr00ness er et tåpelig konsept... Slipknot er jo bra saker... og ihvertfall hardt nok for denne tråden.. Problemet er vel at slipknot faktisk ER populært... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå