loketing Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 The Dillinger Escape Plan er faen meg et av de beste livebanda jeg noensinne har sett. At de kan holde på den energien gjennom en hel konsert...jeg fatter det ikke. hehe, kom på en cover de gjorde av Justin Timberlakes "Like I Love You". veldig moro! an annen ting; han gamle vokalisten i dep, spiller han også i the postman syndrome? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Det vet jeg faktisk ikke... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 BUMP Noen som har hørt den nye Vried albumet kraft ? Pokker så bra! Burde skaffes ganske kjapt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Fett det, men det har ikke sjangs mot Windir. Lenke til kommentar
slettern Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Dark Tranquility Ensiferum Emperor Amorphis Windir Children of Bodom Hører ikke på annet. Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Fett det, men det har ikke sjangs mot Windir. nei, men så er det ingen som har påstått det heller da... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 einherjer, children of bodom er bra musikk Liker du Children of Bodom så bør du høre Norther. Det bør du egentlig høre uansett om du liker de eller ikke! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Fett det, men det har ikke sjangs mot Windir. nei, men så er det ingen som har påstått det heller da... Nei.... Men når nesten alle medlemmene fra Windir starter ny gruppe så er det ganske naturlig for meg å sammenligne dem dem Windir. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 BUMP Noen som har hørt den nye Vried albumet kraft ? Pokker så bra! Burde skaffes ganske kjapt. Ble ikke akkurat blåst overende jeg da, ble skuffet... Men så er det jo første albumet og de trenger vel litt tid på å få sin egen sound Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Nokon her som har høyrt det nye Enslaved albumet?? Må høres gjennom et par ganger.. Men når du har; utrolig digg album. Enslaved forandrer på seg, noe mange andre ikke gjør.. Motorhead er faktisk med i Lunra Force.. Veldig bra kombinasjon.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ah, et av årets beste album etter min mening Gutta i Enslaved er utrolig dyktige, og det er få band som klarer å lage ekstrem metal med så flotte melodier som de. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ah, et av årets beste album etter min mening Definitivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå