Venerable Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 einherjer, children of bodom er bra musikk Liker du Children of Bodom så bør du høre Norther. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Noen som skal paa slayer konserten i oktober el ? Jaudå. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Nokon her som har høyrt det nye Enslaved albumet?? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) einherjer, children of bodom er bra musikk COB er vel mere hard power... Digger Immortal - The Darkness That Embrace Me! MORTICIAN er bra også... Endret 18. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) -_- sa folk Endret 1. mars 2009 av Acrid Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Mortician? Nei fysj...dårlig programmerte trommemaskiner, kjip forvrengt vokal og sanger mer monotone enn Høybråtens stemme? Jaja, smaken er faen meg som baken. Enig, det jeg har hørt er langt fra bra.. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Nokon her som har høyrt det nye Enslaved albumet?? Hvis du sikter til Below The Lights så ja. Plata er skikkelig bra! Mer eksperimentell enn Monumension, men absolutt vært å ha... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) -_- sa folk Endret 1. mars 2009 av Acrid Lenke til kommentar
Svin Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Tror han sikter til ISA...nettopp sluppet. Javisst. Hadde ikke fått med meg at denne skulle komme engang I morgen har jeg hørt den, stikker og kjøper den ganske snart. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Hoho! Skal på Vreid/Enslaved på torsdag. Gleder meg som ein unge! Edit: ISA pwnz! Endret 18. oktober 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Siktet til ISA ja. Trur den blir bra. Den har jo fått gode omtaler. Below The Lights og var jo konge album Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Enslaved begynner å minne meg om en ekstremversjon av King Crimson, hehe. Men et flott album er det ja! Denne skiva kommer til å vokse seg stor her i gården... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Dimmu synes er så digg at det ekke mulig. Beste sang atm; Indoctrination. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 darkthrone - goatlord satyricon - dark medival times immortal - diabolical fullmoon mysticism mayhem - de mysteriis dom sathanas dette er vel strengt tatt ikke fra de dype skoger... deicide - legion, once upon the cross, deicide, amon - feasting the beast Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 er det flere enn meg som har fått dilla på "Dillinger Escape Plan", en herlig mix mellom The Mars Volta og noe uvisst. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 satyricon - dark medival timesimmortal - diabolical fullmoon mysticism det kalles kos for mine ører!! Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 sitter og hører på dimmu borgir sanger Dimmu Borgir - burn in hell Dimmu Borgir - Progenies Of the Great Apocalypse Dimmu Borgir - Mourning Palace Dimmu Borgir - Kings of the Carnival Creation Dimmu Borgir - Absolute sole right Lenke til kommentar
loketing Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 er det flere enn meg som har fått dilla på "Dillinger Escape Plan", en herlig mix mellom The Mars Volta og noe uvisst. ja. The stranger's candy takes you where You ought to be In broken alleys In the back of every street Close your eyes tonight, baby Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 The Dillinger Escape Plan er faen meg et av de beste livebanda jeg noensinne har sett. At de kan holde på den energien gjennom en hel konsert...jeg fatter det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå