Purify Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Fikk tak i *host* Behemoth - Zos Kia Cultus i dag, etter anbefaling av henrikmain. Nydelig, nydelig, nydelig. Skikkelig knall. Btw: http://www.traum4tized.com/mosh/ Fikk 50 169, altså overwhelming. Endret 27. september 2004 av Purify Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Fikk tak i *host* Behemoth - Zos Kia Cultus i dag, etter anbefaling av fredrikmain. Nydelig, nydelig, nydelig. Skikkelig knall. Btw: http://www.traum4tized.com/mosh/ Fikk 50 169, altså overwhelming. Zos kia cultus er helt herlig ja ! Favoritt sangen paa skiva er behemoth_-_heru_ra_ha_let_there_be_might , det er ikke saa alt for lenge til de kommer med nytt album igjen tror jeg. Det er bare og vente til de faar det isjappene! Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Bare hyggelig, Purify (forøvrig er det henrikmain ) Har forøvrig hørt gjennom Behemoths nyeste skive, "Demigod", og jeg vil nesten påstå at denne regjerer enda sterkere enn "Zos Kia Cultus". For de som liker de midtøsten-inspirerte passasjene fra Zos Kia Cultus (og i aller høyeste grad Demigod), anbefaler jeg å sjekke ut: Absu - Tara Absu - The Sun Of Tiphareth Melechesh - Djinn Melechesh - Sphynx Lenke til kommentar
Purify Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (forøvrig er det henrikmain ) Arr. Fredrik, Henrik, samme det. Har forøvrig hørt gjennom Behemoths nyeste skive, "Demigod", og jeg vil nesten påstå at denne regjerer enda sterkere enn "Zos Kia Cultus". Skal sjekkes ut. Takk, nok en gang. For de som liker de midtøsten-inspirerte passasjene fra Zos Kia Cultus (og i aller høyeste grad Demigod), anbefaler jeg å sjekke ut: Absu - Tara Absu - The Sun Of Tiphareth Melechesh - Djinn Melechesh - Sphynx Ditto. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har forøvrig hørt gjennom Behemoths nyeste skive, "Demigod", og jeg vil nesten påstå at denne regjerer enda sterkere enn "Zos Kia Cultus". Glad for og h0re det , digger Nergal sin gromme,hvesene vokal! Den er helt sinsyk. Syntes ogsaa behemoth sin musikk er drit herlig teknisk sett! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ikke do topic aahah! Noen som skal paa slayer konserten i oktober el ? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ikke do topic aahah! Noen som skal paa slayer konserten i oktober el ? Er ikke den UTSOLGT? Jeg har fått dilla på The Cumshots, btw. Herlig, tungt og fett som faen. Rått som kjusan er det også. Christopher Schau imponerer meg, han synger utrolig bra. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Paa ticnet staar det at det forsatt er ledige billetter ! www.ticnet.no. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Er det noen her som liker NSBM? Kan tenke meg det er mange som ikke vil høre på det pga 'NS' delen. For meg er det ikke så viktig hva de synger om, så lenge musikken er bra så er jeg fornøyd. Kan anbefale: Nachtkult - Krieg Fur Immer Wotanic Commando - Gaschamber 14 Waffen SS - Koncentrations Zentrum Det meste fra Nokturnal Mortum og det meste fra Burzum. Endret 29. september 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Er det noen her som liker NSBM? Kan tenke meg det er mange som ikke vil høre på det pga 'NS' delen. For meg er det ikke så viktig hva de synger om, så lenge musikken er bra så er jeg fornøyd. Kan anbefale: Nachtkult - Krieg Fur Immer Wotanic Commando - Gaschamber 14 Waffen SS - Koncentrations Zentrum Det meste fra Nokturnal Mortum og det meste fra Burzum. Har ikke faatt hort noe av det Scarface, skal prove og faa snust fra litt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Du har vel hørt Burzum? Men at du ikke har hørt de 3 førstnevnte er ikke så overraskene. Jeg tviler de er spesielt kjente. Hadde ikke hørt om dem eller noe fra dem før på Mandag. Endret 29. september 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg har hort burzum ja, men har stort sett bare hort albumene : Aske,Filosofem,Hvis lyset tar oss. Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Ikke do topic aahah! Noen som skal paa slayer konserten i oktober el ? Seff! Edit: glemte å faktisk skrive noe....trøtt!!!!! Endret 29. september 2004 av Skuld Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 kan ikke la denne tråden dø... jeg har i det siste fått ørene opp for emperor, hvilke av cd'ene dems er best? hvilken burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Kjøp alle albumene, i denne rekkefølgen: 1. Anthems To The Welkin At Dusk (lettest for "nybegynnere" å sette pris på denne) 2. In The Nightside Eclipse (den klart beste) 3. IX Equilibrium 4. Prometheus Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hehe, takker, skal til min lokale platehandler so fort jeg får muligheten... Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Kjøp alle albumene, i denne rekkefølgen: 1. Anthems To The Welkin At Dusk (lettest for "nybegynnere" å sette pris på denne) 2. In The Nightside Eclipse (den klart beste) 3. IX Equilibrium 4. Prometheus helt enig...bortsett fra at du mangler wrath of the tyrant, som er knallfet! Lenke til kommentar
slettern Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 einherjer, children of bodom er bra musikk Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ahh.. Sitter her og hører på ...Bjoergvin... og Nattestid... Beste albumene noensinne Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Eldre Borknagar er fantastisk bra, tenker nå på debyplata og The Olden Domain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå