stutbokk Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Hallois... jeg tenkte jeg snart skulle kjøpe meg creative 7.1 system,, og da kjøper jeg 7.1 lydkortet også,,, men fra før av har jeg et 5.1 lydkort (pci) kort,,, og jeg har lydkort på hovedkortet da,,, men, Går det greit å bruke lyden på begge 2 ,, ??,, jeg mener ikke at jeg skal ha lyd ut av begge da jeg ser på film,, men at begge er tilkoblet uten at det gjør noe,, og så kan jeg bruke dem påvanlig måte,og bare ha ledningene i. f eks. 5.1 lyden, tilkoblet,, og 7.1 tilkoblet,, men at jeg bruker en av gangen,,,det jeg egentlig spør om da,, er,, kan jeg ha 2 lydkort(pci) kort tilkoblet uten at det oppstår problemer? Hva går ann? Grunnen til dette er,, jeg har et 5.1 system med høytalere fra creative,, og jeg vil gjerne bruke dem ved pc'n når jeg bare spiller osv,, men bruke 7.1 systemet da jeg skal se film i god sofan Fra før har jeg et 4.1 forran pc'n og 5.1 forran sofan,, men det er så kjedelig å bytte kabler hver gang jeg skal se film, Så hva går ann å gjøre her folkens.... Endret 13. september 2004 av stutbokk Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 dette ble litt rotete forklart,, men,, håper dere skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Valent Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) ja det går ann ikke no stress Endret 13. september 2004 av Valent Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 ahh,,, det var da enda bra å høre... men hvordan blir det med driverne og slikt da ? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 I noen program kan du velge lydkort selv (winamp/foobar2000/bsplayer), mens andre bruker bare det som er valgt som standard (wmplayer). Standard lydkort settes under "Lyd og lydenheter"->Lyd i kontrollpanel. Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 ja ok... så det betyr at, viss jeg for eksempel skal spille en film i power dvd da,, så kan jeg muligens velge lydkort jeg vil bruke? Men visss jeg ikke kan velge,, hvordan vet jeg da hvilket kort som gjelder som standard eller ikke? Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 lol... sry,, jeg så det nå Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg har hele tre lydkort i maskinen min (spør ikke hvorfor), men de fungerer problemfritt. Jeg har det ene kopla til TVen, et kopla til Headset og et kopla til et 5.1 system. Det er bare å velge standard lydenhet i lydpanelet. Det funker knirkefritt. Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 råbra da!! da skal jeg nok ikke få noen problemer med mitt heller trur jeg takk sor postingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå