Bretleon Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 heisann. skal snart gå til annskaffelse av [url="http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7346"]denne[/url] Det jeg lurer på er hva slags lydkort det er i den, og om dette støtter 5.1 lyd. fint hvis noen kan svare. Min utgave skal også ha 1024 Ram, er det noe poeng å oppgardere prrossesorn fra 1.7- 2.0 ? Isaffall hvor mye bedre ytelse er det snakk om? takk skal dere ha folkens Bret- L Ps: hvis dere vet om en eller annen grunn til at jeg ikke skal inngå partnerskap med denne maskinen så er tiden inne til å si det NÅ. Lenke til kommentar
JonA Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det sitter en Realtek AC'97 Audio brikke i den maskinen. Tror ikke den har 5.1 lyd nei, men sjekk selv... Angående prosessoren så er det ikke verdt å oppgradere til 2.0GHz , det koster mye mer enn det smaker. Har den samme maskinen selv, med 1.5GHz og 1gig ram. Jon A Lenke til kommentar
Valent Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 tja.. det er din mening forksjellen mellom 1.6 og 2ghz er stor men ikke mega 1.6 tilsvarer "2.6-7ghz" men 2ghzen tilsvarer 3.2-3.4ghz intelpentium 4 vil du ha det beste går du for det beste.. men 1.7 er langt i fra dårlig. Lenke til kommentar
Bretleon Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 en ting til. Hvor høy frekvens kan du ha på skjermen? alt over 85 Mhz er ok.. BretL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå