Gå til innhold

TES: Går det ann å få jentene på bakrommet i Suran


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det an å få jentene på house of earthly delights inn på bakrommet? Hvis du skjønner hva jeg mener?

 

I tilfelle, åssen da? Skulle likt å visst det.

 

Fett om det er noen av dere som vet det... :innocent:

I "Morrowind Comes Alive" (tror jeg, se denne tråden for link), kan du invitere folk inn "på bakrommet"... Gjorde det med en i South Wall Cornerclub i Balmora. Vet ikke sikkert om det er den mod'en som gjør det, jeg kjører mellom 20 og 30 mods, men jeg tror det er den.

 

Edit: Vet ikke om det går med damene i House of Earthly Delights, har aldri prøvd...

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar

I Erling Ellingsens omtale av Morrowind her på Gamer.no skriver han følgende:

 

"Her om dagen lastet jeg ned en meget interessant (og ytterst tvilsom!) modifikasjon som en person hadde laget. I en by i spillet finnes det nemlig en klubb som heter "House Of Earthly Delights".

 

Her inne finner du tre damer som danser, kun i undertøy, på scenen. Det denne personen da hadde gjort med denne modifikasjonen var at du kunne gå bort til damen bak disken og betale henne en viss sum med penger for en "hyrdestund" med en av jentene. Hvis man betalte kunne man velge hvilken jente som var mest interessant. Da du så valgte, begynte den jenta å gå igjennom rommet og inn på et annet soverom. Jeg fulgte ivrig med (nei, ikke så ivrig) og til slutt så stod vi der ved siden av senga. Uten å vite hva som skulle skje nå (ok, litt visste jeg da vel), trykket jeg på senga. Plutselig ble skjermen svart og man kunne høre to godt voksne mennesker som...eh, hadde det moro med hverandre. Etter sekvensen var ferdig sto jenta igjen foran senga og jeg fikk beskjeden "You feel more agile". Tydeligvis hadde "leken" med jenta gjort meg litt lettere i kroppen! Jeg "bestillte" så de andre to jentene, og ettersom de kom inn på rommet drepte jeg dem alle og stakk avgårde før noen kunne si "drapsmann"

 

Så, ja, det er mulig. Vet ikke om ProZaC linker til samme mod som Ellingsen beskriver her, men...

Lenke til kommentar
[quote name='Hetland' date='14/09/2004 : 15:19'][quote name='Maverick of Zoot' date='14/09/2004 : 15:08'] Har lastet ned en del mod's, men de fungerer ikke.

Må jeg gjøre noe spessielt for at de skal fungere? :hmm: [/quote]
få deg et liv din kåte fjortis[/quote]
skal jeg få meg et liv?

sier du som sitter og kommenterer andres svar og spørsmål.
Undermål
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

:roll: funky mods har litt adult preg. Hvis du leter litt rundt funkymods sidene finner du

 

For Love Or Money

The Almilia's Daughters Prostitute Mod 3.2

The Almilia's Daughters Prostitute Mods

Suran Love Mod

Guard Sex 2 - Funky Edition

 

Du kan kanskje finne det du leter etter der. :blush:

 

 

http://www.rpg-gaming-gone-wrong.com/funkymods/

Endret av serenity valley
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
:roll: funky mods har litt adult preg. Hvis du leter litt rundt funkymods sidene finner du

 

For Love Or Money

The Almilia's Daughters Prostitute Mod 3.2

The Almilia's Daughters Prostitute Mods

Suran Love Mod

Guard Sex 2 - Funky Edition

 

Du kan kanskje finne det du leter etter der. :blush:

 

 

http://www.rpg-gaming-gone-wrong.com/funkymods/

heh.."du kan kanskje finne det du leter etter der" liksom...

*BUSTED* :tease:

Lenke til kommentar
:roll: funky mods har litt adult preg. Hvis du leter litt rundt funkymods sidene finner du

 

For Love Or Money

The Almilia's Daughters Prostitute Mod 3.2

The Almilia's Daughters Prostitute Mods

Suran Love Mod

Guard Sex 2 - Funky Edition

 

Du kan kanskje finne det du leter etter der. :blush:

 

 

http://www.rpg-gaming-gone-wrong.com/funkymods/

Beste posten på lenge :thumbup:

keep up the good work, bare tuller morsom post :D

Lenke til kommentar

Alle RPG'er med respekt for seg selv har et horehus. Og med "better bodies 2" som jeg bruker, blir folk uten klær helt nakne (som i Suran). For de pripne er det mulig å installere dem med undertøy også. Legg til "better heads" og "Rhedd's Heads", så får du noen meeeget lekre damer og menn. Virkelig gøy å teste ut forskjellige klær på karakteren din. Det blir rene Barbie-dokker for voksne :) Bare synd man er så sårbar uten rustninger og greier...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...