TheGuard Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Finner ikke manualen på nettet til dette kortet. Så jeg lurte på om det var noen andre som hadde liggende den, og kunne fortelle meg hvilken jumper det er som jeg kan resette BIOS'en med. Har problemer med å starte opp en PC her. SÅ hvis dere poster hva jumperen heter, og evt. i hvilket område på hovedkortet den finnes, hadde det vært supert. Ha en god dag. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hei, se om det står AX 35 , den finner du på sidene Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Jeg finner den, AX3S Pro, altså, men de har fjernet muligheten for nedlasning av manualen. Utgått produkt, vet du. Hehe, PIII....hvem har sånt lengere... Endret 14. september 2004 av Gautis Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ta ut batteriet er en mulighet, ellers prøv de som ligger rundt batteriet, ellers ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå