anderssh Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Er ivrig FlightSim entusiast, da spesielt Microsofts FlighSim2002. Synes spillet er glimmrende med unntak av et SVÆRT irriterende problem: Maskinen må regelmessig loade ettellerannet midt under flyturen!?! Det hele tar "bare" rundt 10 sek, men er likevell svært irriterende... Er ingen guru med data, så vet ikke helt hva som skjer eller hvordan jeg kan unngå dette... - Har jeg for lite RAM på HK'et? - Er det for lite RAM på skjermkortet? - Er den rammen jeg har for treg? Nå skal det sies at jeg kjører full pupp på alt av innstillinger og har max oppløsning. Spillet flyter fakitsk bra med dette oppsettet, så skjermkortet i seg selv virker å være kjapt nok HJELP! MSI K7T Turbo Duron 900MHz 512Mb SDRAM IBM 45Gb HD 7500rpm GeForce 4 MX 440 (64Mb) SoundBlaster Audigy osv... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Kan det være noe som står å jobber i bakgrunnen? Lenke til kommentar
anderssh Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 02:47, JohnnyKnoxwille skrev:Kan det være noe som står å jobber i bakgrunnen? Nei, er nok ikke det. Problemet oppstår selv om jeg fjerner alt av småprogrammer i bakgrunnen... :/ Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Tror nok det bare er FS som loader ett nytt scenery hvis du har fløyet langt unna det scenery'et du egentlig skulle fly.. Tror ikke det har noe med Hardware'n din ihvertfall.. (Bare tror) .. Lenke til kommentar
egkro Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Nesten enhver endring som foretas fra menybaren oppe på skjermen -underveis- medfører denne oppdateringen i FS2002. Bruker du real wheather funksjonen, så last ned både global og local før du starter. Lenke til kommentar
anderssh Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Er med andre ord ikke så mye å gjøre med det...? :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå