Djspritus Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Hallo Ved gjentatte instaleringer av OS i løpet av året får jeg beskjed om at "smartdrive" ikke er instalert på maskinen , selv har jeg abit HK. PÅ MSI kortene er det en funksjoni bios settings hvor du kan slå av og på smart drive men den funksjonen har ikke abit. lurer på hvordan jeg kan få smart drive på maskinen min , sparer så utrolig mye tid på instalering av feks WinXP når smart drive er aktivert. Noen som har no lure triks og komme med ??? Endret 13. september 2004 av Djspritus Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Første lure triks er å poste tråden din i rett kategori. Dette er et windows-spørsmål, ikke et hardware-spørsmål. Vanligvis blir detnne typen tråder stengt, men jeg skal flytte den siden du er ny her Lenke til kommentar
KrissO Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Du trenger en fil som heter smartdrive.exe.Den fila legger du bare i diskettstasjonen/brenner den på boot cd'en og åpner den i dos før du starter XP installasjonen. Ligger vel i en av cab filene til Windows 95, 98 og Me installasjonsfilene eller så kan du søke google =) Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hvis du installerer ved å boote fra CD-platen så kan du bare glemme alt om smart drive. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Du trenger smartdrive dersom du starter opp fra diskett / windows 9x plate. Dersom du booter fra windows xp platen trenger du ikke smartdrive (ob1 prøvde vel å si at du ikke trenger ? ) Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 hehehe... ja, jeg prøvde men fikk det kanskje ikke helt til.... Vanskelig dette med å prate og sånt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå