Freeky2k Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Lurte på om det er noen som har prøvd å få en PSU til å passe i en 5,25" bay..?? eller som har noen tips om dette er mulig..?? har 147watt's PSU eg tror det skal vere mulig med... Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Dem er vel nøyaktig like i bredden som et optisk drev så det er vel bare å borre 4 hull? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) joda, det går helt fint:) det eneste er det å få startet det, men det fikser man med en liten ledningsstomp.. men veldig pent blir det da ikke.. EDIT: woohoo, endelig 200 poster:) *feire med en cola* Endret 13. september 2004 av clvn Lenke til kommentar
highlander Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Modding av psu du. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Klipp av kabelen og lodde på en bryter. eller så tror jeg microplex selger "startplugger" til 20kr ellerno. edit: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIATXSTART Men å kutte atx kabelen inni psu og bare ta ut kablene du trenger blir vel finest og minst rotete inni kabinettet... Endret 13. september 2004 av PumpAction Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Du kortslutter PSU_ON med jord so starter psu en. Grøn ledning. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Det eg har gjort er: bøyd ned kjøle ribbene....blir muligens en vifte, viss prosjektet virker... Sagd av hele toppen og sidene, så det er bare bunnen igjen...(Skrueløst IBM dritt, fra 1600-tallet,nesten...) Men gjør den noe viss eg tar denne vekk og den ligger i kabinettet uten noe under...?? Og så var det en grønn ledning som var festet i PSU "kabinettet", er det jording eller noe sånt..?? holder det viss eg fester den i PC kabinettet..?? Edit: hvordan jumpstarte den, da det ikke er en atx PSU..?? Endret 14. september 2004 av suprsid Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 noen tips..?? Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 PSUer fra før ATX-æraen kan vel ikke jumpstartes... De trenger vel en av/på ala lampettbryter Farlig å være skråsikker, så det ser du at jeg er Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Se etter grønn ledning på HK-kabelen og kortslutt denne med jord(svart) Linky Prøv en slik en Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 klarte å kortslutte den så den starta... Men den lå på en jern(?) plate da eg satt i støpselet, så da ble det ett lite fyrverkeri før den tok turen...hehe.... Så da er prosjektet lagt på is, inntil eg får tak i en ny PSU.. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 klarte å kortslutte den så den starta...Men den lå på en jern(?) plate da eg satt i støpselet, så da ble det ett lite fyrverkeri før den tok turen...hehe.... Så da er prosjektet lagt på is, inntil eg får tak i en ny PSU.. Flott. Mener du at "innmaten" lå rett på en jernplate? Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Og så var det en grønn ledning som var festet i PSU "kabinettet", er det jording eller noe sånt..?? holder det viss eg fester den i PC kabinettet..?? Edit: hvordan jumpstarte den, da det ikke er en atx PSU..?? Heh... den gul-grønne ledningen som er festa i PSU'en er IKKE det samme som den grønne som er på den store pluggen Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 klarte å kortslutte den så den starta...Men den lå på en jern(?) plate da eg satt i støpselet, så da ble det ett lite fyrverkeri før den tok turen...hehe.... Så da er prosjektet lagt på is, inntil eg får tak i en ny PSU.. Flott. Mener du at "innmaten" lå rett på en jernplate? det er sånn som skjer det, når du er trøtt som bare f...!! Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Har fått tak i en ny PSU, som er modda perfekt. Det vil si kjøleribbene er bøyd ned, og montert en 30-40 mm vifte på den, i tillegg til at den står bak en aerogate 2 viftestyring. så kom den vifta til nytte. Den startes ganske enkelt med startknappen som er montert nede i fronten, har tatt vekk det kretskortet med de kontaktene da de ikke er i bruk. Chenbro gaming bomb viss noen lurte. I tillegg har det kommet en knapp til vifte og en reset knapp på hver sin side av startknappen..*clasern er digg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå