gixer Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Har lenge lurt på å bruke litt penger på en billig HTPC som kan streame filmer fra min hovedmaskin gjennom det trådløse nettverket. Men etter litt snusing på nettet så kom jeg over denne DVD-spilleren fra produsenten KISS (Keep It simple Stupid?). I specsene så står den at den har trådløs nettverk (802.11b). Det jeg lurer på er om denne spilleren kan streame divx-filer ol. fra min datamaskin uten problemer? Er det noen som er har noen erfaringer med denne spilleren? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Som det står nederst på sida. "KiSS PC-Link Software for PC" Vil tru denne gjer jobben. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Erstattet min HTPC med denne jeg også, på grunn av Ethernet-muligheten. Genial spiller, men ha en tendens til å henge seg opp i menyene om man trykker på knappene litt kjapt. Heldigvis er det lett som en lek å oppgradere firmware, når evt. en ny versjon kommer. Anbefaler denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå