8483838383 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Spurte helsesøstera på skolen idag om hva som skjedde vis en gutt tok p-piller. Hu sa bare at han ville få hormoner han ikke skulle ha. Ei annen gav ca samme svaret. Så hva tror dere skjer vis en gutt tar p-piller? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Da kan han ikke få barn. Lenke til kommentar
Tubamann Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Nei, det er effekten hos kvinner. Her tror jeg den er litt motsatt; altså at man kan *få* barn. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Håper for din del at du ikke spør fordi du har prøvd Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Håper for din del at du ikke spør fordi du har prøvd Tør ikke å prøve får jeg får noen vetige svar Kom med inspill. Edit: kansje det lager motgift slik at jentene sine p-piller ikke fungerer Endret 13. september 2004 av Yngvejos Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Da kan han ikke få barn. :!: det stemmer nok det. jeg hørte foresten en historie om en jente som var for flau ovenfor foreldrene sine til å fortelle de, så hun tok P-piller at hun gjemte de i en tom box med vitaminpiller, boxen tømte seg veldig fort, og jenta måtte forklre broren at han hadde gådt på P-piller i to uker. Endret 13. september 2004 av cyberPanda Lenke til kommentar
Tubamann Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Om min søster hadde fortalt meg det, må jeg innrømme at jeg hadde begynt å lure :-) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Håper for din del at du ikke spør fordi du har prøvd Tør ikke å prøve får jeg får noen vetige svar Kom med inspill. Edit: kansje det lager motgift slik at jentene sine p-piller ikke fungerer Det er nok store sjanser for at du blir uvel - til og med hvis du bare tar én pr dag(det er forskjellig fra person til person hvordan man reagerer på p-pillene i starten). Om du tar én p-pille så ville du mest sannsynlig ikke merke noen ting. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) P-piller inneholder en kombinasjon av hormonene østrogen og gestagen. Tror ikke det er noe gutter vil ha for mye av invortes. Endret 13. september 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
Tubamann Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Om du tar én p-pille så ville du mest sannsynlig ikke merke noen ting. Men hva er poenget? Skal man gjøre det for å kunne si at man har gjort det, eller finnes det dypereliggende argumenter? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Eh... ikke spør MEG hva poenget er. Jeg synes dette høres ut som et prosjekt for småbarn med for lite å ta seg til. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Men vil få bitchtits, svær rumpe og legge på seg fett Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Husker en eller annen (nei, ikke meg) spurte helsesøster om hva som skjedde. Man vil visstnok starte å utvikle bryst, og få "kvinneligere" former. Dog skal det vel mer til enn én pille for det. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Men vil få bitchtits, svær rumpe og legge på seg fett Det heter "man-boobs". Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Han vil begnynne å sutre å klage på hvor kjukk å stygg han er... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Men vil få bitchtits, svær rumpe og legge på seg fett Det heter "man-boobs". Nope. Manboobs er muskler, bitchtits er fett. Endret 13. september 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Husker en eller annen (nei, ikke meg) spurte helsesøster om hva som skjedde. Man vil visstnok starte å utvikle bryst, og få "kvinneligere" former. Dog skal det vel mer til enn én pille for det. Dæven, da tror jeg jeg kjenner en som går på p-piller :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå