Orchid Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Er det noen her som har skandiabanken nettbank som får login inn nå ? Jeg har prøvd å login mange gange i dag , men det bare står i innlogingsbilde, uten noen form for feilmelding .... Funker det hos dere ??? Lenke til kommentar
Tom J Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Alt funker som det skal her Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det fungerer veldig fint her med Opera 7.54 i alle fall. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Kommer inn uten problemer... Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Har to pc'er hjemme , den nyeste har jeg oppgradert med alle oppdateringer hos microsoft. denne greier jeg ikke å få logget inn i skandiabanken. Den finner sertifikatet men deretter kommer den ingen plass. Den andre med samme operativsystem som ikke er oppgradert kommer inn i skandiabanken. Kan det være noen av oppgraderingene som har gjort det? Lenke til kommentar
Level_76 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Nope! ingen problem her heller. Med oppgraderinger, mener du SP2 da? Lenke til kommentar
Dumuzi Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg har fått dette svaret fra Skandiabanken da jeg hadde samme problemet: "Sannsynligvis er det sertifikatet ditt som har sluttet å virke som forutsatt. Dette skjer av og til hvis man gjør endringer på maskinen (legger til/fjerner programmer/maskinvare, endrer systeminnstillinger). Også mindre endringer, både i nettleseren og Internett-tilkobling m.m., kan føre til dette problemet. Mulig løsning: 1) Gå på Verktøy (tools), Alternativer for Internett (Internet Options), Innhold (content), Sertifikater (certificates) 2) Merk sertifikatet ditt, fjern (remove), ja (yes). Fjern alle våre sertifikater dersom du har flere. Lukk nettleseren og start opp igjen. Last ned et nytt sertifikat. Restart nettleseren, eventuelt PC'n, før du logger deg på nettbanken." Lenke til kommentar
Mofo Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Bruk Opera - det fungerer feilfritt! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 var nede rundt 16:00 vet jeg, men er tilbake nå Lenke til kommentar
So|o Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Har heller ingen problemer med å komme inn.. Synes Skandiabanken hadde mye nedetid tidligere, men de har blitt bedre Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Måtte laste ned nytt sertifikat etter innstallasjon av SP2... Fikk "access denied"-siden istedet for den siden der du skriver personnr+passord Sp+ Lenke til kommentar
vegarroe Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Mulig løsning: 1) Gå på Verktøy (tools), Alternativer for Internett (Internet Options), Innhold (content), Sertifikater (certificates) 2) Merk sertifikatet ditt, fjern (remove), ja (yes). Fjern alle våre sertifikater dersom du har flere. Lukk nettleseren og start opp igjen. Last ned et nytt sertifikat. Restart nettleseren, eventuelt PC'n, før du logger deg på nettbanken." Dette fungerte for meg når jeg hadde samme problem! PS! Sertifikatet fra Skandiabanken har maks ett års gyldighet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå