Joachim_F Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Sega har nå bekreftet at de vil lansere Super Monkey Ball Deluxe til PS2 og Xbox, til glede for alle som liker morsomme arkadespill. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Fett! Da slipper jeg å kjøpe en ny Gamecube. :-) Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hm, skal jeg nevne Metroid Prime? Mario Kart: Double Dash? WarioWare Inc? Zelda: Wind Waker? Eternal Darkness? F-Zero GX? Det er nok litt flere grunner enn bare Super Monkey Ball til å kjøpe GameCube. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Har hatt Gamecube tidligere, og et par av de spillene du nevner. Ingen av de spillene du nevner appelerer til meg, dessuten liker jeg hverken konsollen eller kontrolleren til den. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hehe, du går glipp av mye. For meg er konsollen både mer elegant enn PS2 og Xbox, og i tillegg har den den mest behagelige kontrolleren. Og, som nevnt, mange svært gode eksklusive titler. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Da er vi nok uenige. Synes ikke Gamcuben har noen gode spill, bortsett fra et par. Jeg har aldri likt Nintendo-spill (eller Nintendo i seg selv) og det forklarer nok hvorfor jeg ikke liker hverken Gamecube eller spillene på den. Smaken er som baken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg