Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Sitter nå med åpen boks (Shuttle) og pirker litt i 6800 GT-kortet mitt for å få bort en irriterende støy det lager. Tror viften tar borti pappen på kjøleribben eller noe sånt. Er det noen andre som har samme type støy? Jeg kan vel egentlig bare ta av POV-reklamen på kortet, kan jeg ikke? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Sitter nå med åpen boks (Shuttle) og pirker litt i 6800 GT-kortet mitt for å få bort en irriterende støy det lager. Tror viften tar borti pappen på kjøleribben eller noe sånt. Er det noen andre som har samme type støy? Jeg kan vel egentlig bare ta av POV-reklamen på kortet, kan jeg ikke? Jeg hadde en sånn irriterende lyd på Radeon 9100 kortet mitt. Var som du sa akkurat som om viften tok borti noe. Lyden forsvant etter en liten stund og jeg fant aldri ut hva det egentlig var.. Jeg kan ikke skjønne at det skulle skje så mye annet enn at garantien faller bort dersom du fjerner POV reklamen. Fornøyd med ytelsen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå