MrLee Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 okei, tar vi i betraktning at målgruppen for denne tingsen faktisk kanskje får rumpa si på den tingen? Lenke til kommentar
slez Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hahahahaha var svær den ja, den ligner litt på fatpad Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Funker jo fint den .. til sånne mus : Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Vell.. Leste igjennom det donalde.. Stod en del ting man kunne bruke den til (plukka ut de beste, egentlig husker jeg bare de da..):- Du kan bruke den som akebrett når vinteren kommer - Du kan bruke den som fat for favoritt middagen din. - Du kan brette den sammen, slik at den tar mindre plass i søppelkassen. - Du kan brenne den. Mange gode forslag til musematten. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 tror ikke jeg har ledd så godt på lenge, som når jeg leste denne tråden. den muse matta gikk i søpla før eg i det hele tatt fattet hva det var , prøvde om det var en kjøleskap magnet , Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Sånn musematte ska eg skaffe meg Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Sånn musematte ska eg skaffe meg Kan få kjøpe min for 20,- + porto... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 HAHAHA, for en STOR musematte :lol: Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 LOL, fikk totalt latterkrampe av denne . Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hva er vitsen med en musmatte når man ikke får plass til musen på den egentlig ? :!: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Som sagt tidligere så er denne musematta en ypperlig ølbrikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå