subsist Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hei, Har akkurat fått moddet min x-box med smartxx v2 chippet... Og nå vil jeg gjerne se dvd filmer på x-boxen.. er det mulig å cracke den slik at jeg slipper å kjøpe dvd-kit'et? Takk på forhånd Lenke til kommentar
subsist Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 22 som har lest, men ingen vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Trodde den chippen skulle fikse det, jeg har den samme, men har også kittet. Men, DVD-kit koster 255,- og da får du fjernkontroll. Det er ganske digg å slippe å reise seg fra sofaen Lenke til kommentar
subsist Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 jojo.. det er sant.. men de pengene har jeg ikke og har trådløs kontroll så det spiller ingen rolle.. Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hei, Har akkurat fått moddet min x-box med smartxx v2 chippet... Og nå vil jeg gjerne se dvd filmer på x-boxen.. er det mulig å cracke den slik at jeg slipper å kjøpe dvd-kit'et? Takk på forhånd Se inne på Xbox-Scene.com , finn deg den DVD avspilleren du liker (DVD-X funker fint) og gå inn på #xbins for å laste den ned. Dette kan bli litt vanskelig hvis du ikke har installert XMC, Avalaunch, Evox eller lignende. Lenke til kommentar
subsist Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) seff har jeg det.. har den nyeste Evox.. takker for hjelpen edit: er ikke så lett å skrive riktig.. hra=har Endret 14. september 2004 av subsist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå