leBoer Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg skal ha ny PC, og den skal jeg bestille i kveld eller i morgen tidlig. Prisen på denne maskinen (hos komplett.no) er omtrent 12 000 kr inkl. frakt. Er det noe jeg skal forandre på, eller ser det ut som en ok deal. Gi meg noen meninger. Her er den: Suntek Miditower TH-6522 Sort/Sølv (Kabinett) Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort MS Coa Label Microsoft Win XP Home Norsk MS Manualer Microsoft Win XP Home Norsk MS Royalty Microsoft Win XP Home MS XP Home Norsk AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz (Prosessor) Gainward GeForce FX5700 256MB DDR 3,6ns (Skjermkort) Samsung 19" CRT Syncmaster 957MB TCO03 (skjerm) MSI K8N NEO Platinum Edition S754 (Hovedkort Nero Express 6.0 Norsk/Engelsk CyberLink Power DVD XP 5.0 OEM 2ch EA FIFA 2003, OEM EA Command & Conquer Generals, OEM EA Medal of Honor Allied Assault, OEM EA Battlefield 1942 OEM MS Works 7.0 Norsk Cd medie + Coa Norman Internet Control, 1 år lisens Musmatte Blå 4/6mm (MUSMATTE!!!) Infocare 3 års PC Garanti Støtsikker PC-eske SoftThinks Installation/Recovery Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB (RAM) Samsung SpinPoint P80 160GB S-ATA (Harddisk) Keytronic Multimedia Tastatur sort/sølv Creative SBS230 (Høytalere) Samsung DVD-brenner TS-H542A IDE Sort (DVD-Brenner) Keytronic Optisk mus Sort/Sølv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå