Joachim_F Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvis du liker originalitet bør du ikke gå glipp av den ferske demoen av actioneventyrspillet Scrapland, som produseres i samarbeid med den anerkjente spilldesigneren American McGee. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Bah. Demoen har jo blitt trukket tilbake, jo. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Heh. Rakk det akkurat. Svært fargerikt og elegant, men er ikke helt overbevist mht. kvaliteten på spillbarheten - både til fots og per romskip... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Neeeeei. Hvorfor er jeg alltid litt for sen. Først Xpand rally, og nå Scrapland. Begynner å bli en vane. Om noen vet om en plass som fortsatt har "demoen" ute, så send meg en pm. EDIT: Etter litt leting har jeg funnet noen som hoster. Ironisk nok så hoster utviklerene selv fortsatt demoen :S Endret 13. september 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
genesis Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Oppdatering: Enlight gav ut demoen ved en feiltakelse, og den er nå trukket tilbake. NEEEEEI! Selv ventet jeg verken på GTA eller Beyond good and evil. Jeg ble svæart positivt overasket. BG&E hadde spesielle kvaliteter første gang man spillte det, og så var det slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg