Shiva Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Tok en kjapp liten test av hvordan fjerne oksydering fra metaller. Men noe som vet hvor lenge det holder seg skinnende? et eller annet sted leste jeg at jeg kunne spraye klarlakk over når oksyderingen var fjernet. Men hvor godt sitter klaring oppå en glatt overflate? Prøver litt på en hardisk. Først litt autoglym paint renovator og deretter resin polish. en liten dæsj.. Se her ja, dritten har blitt pusset bort. Litt resin polish på. Arbeidstid.. ca 5 minutter. Hvis jeg hadde pusset enda mer ville det blitt enda blankere. Men spørs hvor lenge det holder og hvordan det funker med litt klarlakk oppå etter pussing. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Nice. Må prøve selv. Tror vi har begge de midla i garagen. Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvis du har klarlakk på så vil den fortsette og skinne en stund Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 FETT Ikke klarlakk, det gulner med tiden Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Prøvde litt inni toweret også og det skinner skikkelig. Gnikke masse på et sted så ser en klart forskjell. Får også kjøpt noe billig greier på mekk. Disse flaskene her koster rundt om 100 lappen stk. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Disse flaskene her koster rundt om 100 lappen stk. hehe, gjør ikke så mye for oss som har bil som skal være shiny i tilleg da -mamazboy- Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Ja, må gjemme litt til bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå