John Abrahamsen Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg bare lurte på om noen andre har kjøpt denne kjøleren? I så fall hva er idle-tempen deres, og hva er load-tempen. Jeg vurderer å kjøpe denne saken til 10,-. Fant en kampanje ved siden av dass børstene... Forresten noen som har testa dass børstene? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 H..A..H..A..H..A jeg ...ler... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 må jo være genialt som ramsinks? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Tviler på at disse virkelig er i noe metall, er vel helst i plast... HEHE! HHO! LONG LIVE TIERN! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Mulig jeg er dårlig informert/oppdratt eller noe, men hva er tiern? Høres ut som noe skrot til ti kroner i alle fall :wink: Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Hmm..... Jeg ville nok ikke brukt en slik kjøleribbe (har ikke sett den, men den koster jo tross alt 10 kroner) på en ny og varm CPU. Er den noen som har sett hvordan disse kjøleribbene ser ut? Hvor stor er den ca? Hvis det er mulig å dele denne å bruke på ram så er det jo en genialt billig ramkjøler. Jeg må løpe bort å se om jeg finner dette på fredag. 10'ern er en butikk kjede som selger ting til 10 kroner (eller billigere, slik som "kjøp 5 stk for 10 kroner") Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Hehe, skjønner. Var vel aldri ment for å bruke til cpu kjøling det her, eller? :wink: Men, som ramsinks kan det da gå finfint.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Dette var egentlig ment som en kødde tråd... Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 haha Hadde faktisk ikje forundra meg om tiern hadde begynt med slikt... Snart begynner sikkert rimi og selge adsl osv :smile: Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Ingenting i livet er gratis uansett, så kjøleriber til 10kroner blir nok uaktuelt i all framtid... [ Denne Melding var redigert av: blanc på 2002-05-09 16:16 ] Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 12:20, Prog_Kick skrev:haha Hadde faktisk ikje forundra meg om tiern hadde begynt med slikt... Snart begynner sikkert rimi og selge adsl osv :smile: Vel, Rimi solgte Lexmark Z33 printere for en 7-8 måneder siden. Sto stabla rett siden av frukt/grøntdisken... :razz: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Tro det eller ikke, men det var ikke bare tilfeldig at Rimi kom over et billig parti skrivere, det var nøye uttenkt markedsførings og salgsteknikk. Poenget var at vi skulle komme nærmere varene til daglig, og føle det naturlig å ta med en skriver når vi var i butikken. Tror ikke det funka helt for å si det sånn Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Rimi selger da alamrer da, så snart begynner de nok å selge pc-komponenter og kjøleutstyr... Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 rimi airlines blir vel det neste..? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Rimi selger DVD spiller også! står ved siden av hermetikk boden! LOL Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 den høres jo ut som en flott dings å sette på nordbrua? Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Menne....mener dere seriøst at tiern selger heatsinks?? Pga jeg trenger 4 stk :smile: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 11. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2002 Les hele tråden før du svarer Prog_Kick! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå